2012年6月28日 星期四

Cold Call 皇后

菲菲在2001年9月入行做保險,點解咁記得?因為我仲上緊 training 的階段時發生911事件,實在令人難以忘記。當年點解入行?因為我係做開中層管理的,但當時中層cut人cut得好利害,一年之內我經歷左三次裁員,響冇其他出路之下就走左去做保險。

諗返起當時都好勇,九十年代尾我離港遊學玩左一段時間,到2000年先至返香港工作。返到香港時好多舊友既 contact 都冇哂,即係我係響冇 warm market 的情況下踏足保險界的。既然冇warm market,唯有做 cold call 啦。當中包括搵 call list 打,上工商大廈甚至住宅逐家逐戶拍門,跟公司 van 仔周街拉客上車,去人多地方做問卷等等,真係咩方法都試。

講起 call list,其實係老細唔知響邊度搵返黎的一堆電話加個名,佢地係乜水我地完全唔知道。一般每個星期都會有一晚安排新仔玩 cold call 比賽。賽前老細叫我地預測自己一小時內打到幾多個 call 同埋 make 到幾多個 appointment。第一次玩比賽時,我答︰「打20個call,約到2個 appointment啦。」,其實答果陣都冇咩信心,老細問到唔通話打唔到咩!一小時的比賽過後,我好似打左四十幾個 call,約到5個 appointment,攪到全場嘩然,因為大部份都係約唔到。老細都係好穩陣的,話d客唔放飛機先至當係約實。哈哈!又咁好彩5個都見到面,仲簽左2張細單添!

做公司 van 仔拉客時,一日最少響街8粒鐘,見人就埋去講,訓練左摩打口同面皮厚。公司為左獎勵一班勇於抓爛塊面企街既小 agent,每日出車都有三個獎︰最快開單,最高C數獎 (即係最大張單),同埋最多 case 獎。菲菲試過一日內響街抓左3張單,攞哂三筆獎金,當中最高C數係講緊月供二千幾蚊的儲蓄保單。好多新入行 agent 一個月都未必有三張單,當時菲菲的紀錄成為公司的佳話。

好快菲菲亦可以招聘自己的agent下屬,在同期入職的同事們中,我亦係最快有自己下屬,下屬數目都比別人多。一般情況,保險呢行要招攬下屬都係向熟人入手,菲菲響冇「熟人」既情況底下又點搵下屬呢?其實呢d下屬都係 cold call 返黎的!當時有好多職業展覽,菲菲就去會場搵下有冇 smart 既後生仔女,一見有就上前派卡片遊說佢地入職。真係咩事都有可能,我就係靠全 cold call 建立左自己的團隊。可能佢地覺得我夠 guts,所以願意在完全冇互相的情況下膽粗粗跟我入行。


做左保險公司唔夠一年,菲菲就轉左去 broker firm 度做 Training,係唔係好匪夷所思呢!一個在行內做唔夠一年既人,竟然可以去教人?因為 broker firm 的老細知道菲菲有超強做新客生意的能力,所以叫我去幫佢地公司手教一眾新人點做 cold market。

相信憑以上的例子,菲菲自稱 Cold Call 皇后都不為過吧!哈哈!

17 則留言:

  1. cold call 皇后?哈哈...
    好鍾意你blog頭個一句"來吧伴我菲"! ^_^

    回覆刪除
  2. 我做個差唔多一年insurance telemarketing (外國part time,但主攻中國人). 我只可以說我非常非常非常佩服cold calling 同可以抓爛塊面 gei 勁sales... 我做jor 一年後真系頂唔順.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係做到麻木左果隻,當時要供樓,訓街慘過抓爛塊面呢…

      刪除
  3. 你真係一個天生TOP SALES,我做咗幾年SALES都係一事無成。

    曾經考累過做保險SALES和地產SALES,因為唔想天時暑熱着老西週街走,所以揀咗個地產,結果當然....哈哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 做地產都唔錯呀,搵到錢喎!咁謙話自己一事無成… XD
      BTW,我都做過地產,響淺水灣…

      刪除
    2. 淺水灣豪宅區喎,我都係灣不過係九龍灣工業區咋。

      刪除
    3. N年前的事了,當時地產經紀仲未駛考牌的年代。

      刪除
  4. 勁!雖然我係臺灣做兼職保險 agent 半年都有得去百萬圓桌會,但我一張cold call 單都冇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以結果導向,我情願做MDRT都唔想做 cold call 皇后 lor,超辛苦呀!你半年做到MDRT仲勁啦!

      刪除
  5. 你好犀利呀!一個字"勁"吖!哈哈.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 勁乜鬼丫,呢D叫馬死落地行咋… XD

      刪除
  6. 我都幾佩服做 sales 的人,cold call,對我來說是匪夷所思!

    回覆刪除
    回覆
    1. 未做之前,我都覺得係匪夷所思的事。哈哈!

      刪除
  7. 真係好佩服你,COLD CALL做到咁既程度,可唔可以留個EMAIL之類同你CONTACT?

    回覆刪除
    回覆
    1. Javan 你好呀!
      我的 email: vivi.vivicat@gmail.com

      刪除
  8. 好勁呀,真coldcall王
    想請教一下打callist,做問卷有咩script?

    回覆刪除