2012年6月11日 星期一

尷尬的定位

有讀過市場學的朋友都知道咩叫 Positioning,唔單止商業上要定位,人都要定位。

菲菲有時都覺得好尷尬,因為唔知自己係咩定位。理論上我冇工作留在家湊仔,應該係全職媽媽或家庭主婦。好可惜,一般家庭主婦既十八般武藝我樣樣都唔掂,如果冇左家傭都唔知點算。有時菲菲又會心思思去「協助」老公既工作,咁可以當係半職媽媽啦,但係我既主要工作係老公既 Coach,唔駛返工又冇 routine duties,咁又算唔算係半職呢?

究竟我可以定位自己係個咩媽媽呢?

終於,老公比左個定位我勒,就係…

少奶… 哈哈! (咁既定位,令我飄飄然之餘,仲覺得自己好廢… )

沒有留言:

張貼留言