2012年6月9日 星期六

分因

最近得悉有2個朋友都有小三介入婚姻,有一位朋友的老公索性拋妻棄子一走了之,有另一位朋友的老公仍「留」在家中但個心已經唔響度。好奇怪,2個朋友的老公找小三的原因都一樣,因為夫婦之間已幾乎冇左性生活。女友人們好嬲,猛鬧賤男不顧老婆仔女只用下半身思考,係CHEAP精。

響某個角度上,老公拋棄屋企去搵一個比自己老婆更索既女人,當然係不負責任既賤男。女人咁辛苦十月懷胎生左個仔出黎,仲要日以繼夜去照顧BB,連訓既時間都冇,仲邊有精神照顧老公既性需要?老公唔體諒不特止,仲大條道理出去攪女人,做老婆既真係好心淡。如果唔係生完仔,身材唔會走哂樣。如果唔係生左個仔,唔需要唔訓都要湊好個仔。個仔係跟老公姓的,但係響男人既角度,除左性之外老婆就冇其他功能,你話做女人又點會唔嬲?

不過,有時出現呢D家庭問題,都唔可以一面倒怪哂男人。做女人真係唔容易GA,真係要入得廚房出得廳堂同埋訓得落床GA。男人們不得不承認,好多時你地真係會用下半身思考,如果老婆長期禁慾,我估冇幾多個男人真係頂得住兼抗拒到出面的誘惑。屋企冇飯開,餓得耐都想去叫下外賣,呢D係人之常情。女人湊仔真係好辛苦,但係為左維繫正常婚姻生活,唔好比小三有機可乘,女人點累都要抽時間陪下個老公。講到尾,老公返到屋企只係一個大細路,都想老婆當佢係仔咁錫GA。

呢番說話我唔敢響FB度講,必定會惹起朋友間的批評。但撫心自問,夫妻之間,性生活係絕對唔可以忽視,到老公出去食過返尋味既時候先至黎後悔同埋怨,已經係去到難以補救既地步了。

沒有留言:

張貼留言