2012年6月2日 星期六

留住客人的心

係人都話女人錢易賺,女人有太多花費的項目,買衫買鞋買手袋、化妝美容修甲整頭髮,淨係數都數到氣咳。加上每個項目都追新款,一出街就少不免要買D嘢令自己開心。女人錢的確係易賺,不過要睇你識唔識賺。菲菲雖然升呢做左師奶,但係對扮靚仍然至死不渝。今日菲菲又去左整GEL甲,不過做埋呢個 package 之後,我唔會再幫趁呢一間美甲店。

呢間美甲店係朋友開的,最初諗住反正都係比錢人賺,不如幫趁朋友啦。我由 join package 嘅第一次到而家,我嘅朋友都未同我整過一次,每一次都係搵唔同既甲師幫我整。心理上已經被待慢了。頭幾次菲菲都好熱切期待咁諗下整咩甲,點知次次都比甲師冷言相向,一係話而家唔興整咁複雜,一係話我諗得耐阻住佢。攪攪下我都冇心機諗咩款式,整黎整去都好似只係搽左指甲油咁單調。同埋每次去幫趁,D甲師都唔多願同客人傾下計,大家完全冇建立過任何關係。

女人錢我都賺過,深明女人洗錢要洗得開心之道。逗客人傾多 D 計,一黎可以瞭解客人的喜好,方便大額推銷 (在商言商,冇計啦,要搵食丫嘛!),二黎比客人覺得有歸屬感,佢地先至願意黎多D同埋介紹朋友黎。

唔好講全香港,單係旺角區都有好多美甲店,唔幫趁呢間,大可以幫趁第二間,我冇必要貼錢買難受。一眾消費者不論男女都係咁諗,所以我朋友慨嘆生意難做,問題應該要攪掂甲師既服務質素先。

可能有人覺得「比錢大哂咩!」,係呀, Cash is KING,比錢你賺果個真係大哂呀!你老細唔係老細,D客先至係老細呀!只要你夠多 die hard fans 客,老細都要買你怕。

沒有留言:

張貼留言