2012年6月25日 星期一

隱藏的準則

菲菲大仔讀既幼稚園係有學劵,冇一條龍,不過係基督教團體轄下的幼稚園,見往績都估到大概會派去邊幾間小學。菲菲一直諗,究竟響大抽獎呢個遊戲,小學係點揀幼稚園生呢?如果只係睇佢地響幼稚園的成績,又似乎唔係唯一的準則。今日一通電話,「叮」左我個腦一野。

大仔的老師打黎,佢記得大仔有參加過普通話比賽,問我詳情同埋成績。原來學校係會將呢D野紀錄在案的。大仔的學校冇普通話讀,為左令佢上小學時不至於聽都唔識聽,就比佢學普通話。一般補習學校都會為學生報比賽,我本來係抱住不防一試既心態比大仔去玩下,原來學校係認真對待呢D比賽結果的!

另外,菲菲有友人大女今年考小學,好不幸地派左去間「國際學校」,即係有好多強國同南亞同學的那一種,響大抽獎根本唔會有人揀的。友人嘗試為個女叩門,但係佢冇幫個女報乜班物班,又冇比賽,又無做下小義工之類,想整本叩門 portfolio 都冇野整。最後都係叩唔成,要接受現實。

唔知我有冇猜錯啦,響云云幼稚園生揀學生,學校成績其實都唔係好高參考價值。因為老師比分一定鬆手,務求令自己的學生可以入頭三志願。既然個個都咁「標青」,咁小學又憑咩去揀學生呢?我估課外活動、比賽之類既野係有幫助的。如果唔係,老師都唔會專登問詳情啦。

有錢去報課外活動就話啫,冇錢攪咁多野果D家庭未要走上惡性循環的道路?貧窮係唔係咁樣世襲出黎 ga?呢種收生準則係唔係變相歧視基層?等佢地既下一代都冇辦法逃離呢個老鼠圈?呢度有冇教肓界人士可以指正嗎?

沒有留言:

張貼留言