2012年6月26日 星期二

難過

剛知道友人決定離婚,好難過!

上年佢生左對孖女,在奶奶的壓力下今年終於追到個男嬰。三個小朋友都咁細,佢都決定離婚,我估佢響呢個家一定受左唔少既壓力。清官難審家庭事,究竟有咩咁解決唔到我真係唔知道,只係希望佢同三位小朋友都安好。

我自己都有三個小朋友,好體會到做媽媽係幾咁吃力。孖女才剛滿一歲,生活上仍好需要貼身照顧,如果佢選擇分開,要獨力湊大三個小朋友 (現在仲未知小朋友跟邊一方) 的話,一定需要人協助。雖然我幫唔到D咩,只希望佢地往後的日子真正得到幸福。

4 則留言:

  1. "離婚"哩兩個字聽到真係唔好受,雖然我唔認識你好友,但我相信她有3個年紀仲咁細嘅小孩,仍然決定要咁做,可能佢係哩段婚姻真係活得好辛苦!我都祝福佢呀,希望以后可以活得更好啦!

    回覆刪除
  2. 有位朋友在我blog 上做了對你這文的留言, 請你過去睇睇.

    見對你朋友決定離婚, 又多一個單親家庭, 真係令人難過. 希望你朋友生活得好, 好好照顧佢的兒女.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你!

      我都好希望佢可以重新振作。

      刪除