2012年9月23日 星期日

我的第一次

菲菲一向不愛夜蒲,更不喜歡落吧,所以對猜枚劈酒之類的活動好陌生。昨晚老公的中學同學好比面,大伙兒在日本料理店包了房間為菲菲興祝生日,菲菲終於獻出了我的第一次。

在飯局中菲菲好似小朋友咁只係飲汽水,佢地就飲清酒。菲菲酒量有限,為免未食完餐飯就醉倒,所以整餐飯都滴酒不沾。到佢地酒過三巡之後,有人提議玩骰盅,我都係睇佢地玩,完全沒有參與。但係佢地玩左一陣之後,唔知邊個提出壽星 (即係我!) 要做莊,佢地要同我玩樓梯莊。菲菲真係唔知咩叫樓梯莊,原來係佢地輪流同我玩,輸左就要飲。嘩!唔係咁激呀?雖然計埋我老公都係一對五,但係飲清酒喎,玩多幾舖都好甘喎!好在菲菲有少少運氣,都唔係輸左好多次,佢地玩左2個回合之後就放過我勒。估唔到菲菲幾十歲人先至第一次比人圍攻飲酒… 哈哈!

好在老公在旁,真係飲醉都唔駛驚,一定返到屋企。


沒有留言:

張貼留言