2012年6月5日 星期二

峰迴路轉

是日 14:45 踏入芒種,壬辰年丙午月的開始。芒種係廿四節氣既第九個節,是干支曆內「午」月的開始。一般轉節或轉氣 (轉氣大概同西方轉星座差不多日子,在二十至二十三號之間),都代表了太陽和地球之間之距離有了變化。要深入研究箇中道理,要學習天文學和中國曆法的互動,菲菲未有咁深厚既功力,有機會再探討。

菲菲想講既係,每逢轉節或轉氣,都會有事發生。本來老公和富二代的合作計劃都已經傾到七七八八,準備開波,點知今日出現急轉直下既情況,富二代似乎想縮沙。最初老公打算同佢合作,我有提出意見叫佢諗清楚,仲比老公話我敏感,唔信人。呢條友仔,係百份百既吹水怪兼失匙夾萬,同埋一開始我已知道佢唔信我老公,口口聲聲話想做返D野比佢老豆睇,其實係咩都唔想做等接收遺產。自從老公話要同佢合作之後,菲菲更留心去觀察佢,對佢真係越黎越冇信心。但係老公好想做,如果我成日潑佢冷水,盞大家關係惡化,為左D咁既人,冇必要。

本來老公發現條友唔對路,在未開波之前唔合作,我應該開心至係,不過我真係有D唔開心。唔係因為老公失去左一個攪生意既機會,始終條友唔係路,盞蝕左錢仲有交嗌,唔攪好過攪。菲菲最唔開心係,因為老公聽左另一個人既意見之後先至「發現」富二代有問題。果個人係一位曾經對我老公有非份之想既女仔,大家因為宗教關係唔可能唔見面。菲菲當然係好唔鐘意佢,之前都因為佢同老公有拗撓,不過擺平左就算。呢個女仔所講既野,同菲菲之前同老公講既野,意思大概一致,但係我最嬲既就係,同一番說話,我講就話我敏感,果條女講就聽得入耳,呢下真係撻著左。

而家生意暫時擱置,不過菲菲心中既不滿仲未有辦法可以解決。

午月,一直都係菲菲最多困擾既月份…

2 則留言:

  1. 明白,嬲絕對正常!但嬲完就算喇,其實你老公係要聽多一個意見,哩個意見來自街外人,佢會覺得客觀啲,因為兩公婆關係密切,或者會出現「關心則亂」嘅情况,你永遠是你老公最重要的人。

    回覆刪除
  2. laolong兄,我都好明白… 哈哈!次次佢都係咁,我同佢講,佢既反應必定話我敏感,之後又周圍問人意見,一遇到有人講既野同我講既係一樣果陣,先至會認真思考我講過既野。之後我又試過索性咩都唔講,費事自己踫壁啦,佢又話我唔理佢,真係比佢吹漲!呢D真係講又死唔講又死…

    不過諗深一層,我唔會真係嬲佢既。做得2公婆,好多野都要互相理解同接受,係有時比佢吹到啤啤聲果陣,都要搵個地方講下~ 多謝你既意見呀!^^

    回覆刪除