2012年6月24日 星期日

工時太長

香港人工時太長,導致精神壓太大,缺乏私人社交生活,減少和家人見面等等。如果我們認為一日工作十小時以上是「工時太長」的話,為什麼小朋友在每天放學後都要有不同的課外活動、興趣班、補習班?之後仲要溫書做功課,幾樣野加埋唔只十粒鐘喎!唔通一個小朋友應付壓力既能耐比成人強?定係小朋友唔需要社交生活?更加唔需要和家人相處?

為了自己的孩子起跑線比別人前,就要孩子們痛下苦功,幾歲人仔就要佢地深深體會咩叫「吃得苦中苦,方為人上人」。從小要他們適應急速的生活節奏、密密麻麻的時間表和有限的休息時間。其實有幾多個小朋友有咁好耐力,日操夜操都唔會累呢?定係唔敢累呢?密不透風的時間表,令人沒有喘息的餘地,亦沒有思考的空間。每天要盲目完成不同的目標,完成左之後係為咩呢?我估未必個個小朋友都答得出。


大家都知咩叫「己所不欲,勿施於人」,點解自己唔想工時太長,偏偏自己個小朋友的工時比自己仲長?好弔詭的邏輯!

4 則留言:

  1. 哈哈,好彩我幫阿仔揀的學校都係冇乜工課的!我讚成,自己放工之後都唔想再做野啦,為乜放學之後重要做咁多功喎?至於課外活動,有一丶兩樣“精”嘅而佢自己又鍾意的,就已經足夠。

    回覆刪除
  2. 其實學埋果D所謂課外活動和"興趣"班,大部份對往後人生都無作用。反而失去和朋友玩樂時間,長大了唔識同其他人相處;呢樣先至係最重要學會的生存能力。

    回覆刪除