2012年6月15日 星期五

同性三分親

雖然呢則係娛樂新聞,但係涉及既範疇真係唔細。宗教同埋同性戀都唔係一個可以開玩笑的話題,希望呢篇文章唔會令呢度收視率不尋常地上升啦。

先唔講宗教,菲菲唔係基督徒,冇資格去評論我不熟悉既宗教。就講同性戀…

呢十幾二十年來,菲菲都認識不少同性戀者,當中有男有女,唔知點解大部份都好 charming,佢地一出現就會深深吸引住菲菲。佢地會悉心打扮,一行出黎彷彿就係一顆明星,好有自信,社交得體,言詞有禮,其實我對同性戀者既印象真係唔錯!佢地都係追求真愛,不過對象係同性,所以一般人對佢地都存有奇異的目光。最近認識的一位女同志,唔單止承認自己既性取向,仲成日帶女友出黎見朋友,菲菲認為係一個好正面既做法。

性取向呢回事,講到尾都係好個人,如果佢真係對異性冇興趣,只喜歡同性,呢D都係佢自己既事,犯不著比異性戀者排斥。除左基督教,其實都有好多宗教反對同性戀,認為係違反天然定律。世上既事,有例就會有例外,有咩咁出奇?同性戀係你情我願之下產生的,反而異性戀仲多一廂情願既事,繼而導致不愉快既結果,究竟邊樣可怕D?其實又點會有定論?

沒有留言:

張貼留言