2012年6月20日 星期三

一生一世 (一)

菲菲是遲婚的一群,幸好我是遲婚。經歷讓我瞭解到甚麼是婚姻,知道該找甚麼伴侶才適合結婚,是對婚姻的尊重,亦是對我們下一代的尊重。點解講到咁嚴肅?婚姻唔係一場 SHOW,唔係一個「童話故事」,更加唔係一個趕搭尾班車的活動。要婚姻維持一生一世,先要知道對方同你有幾多相同的觀念,又有幾多不同的睇法,究竟有沒有方法去達致共識?如果以上的問題都答不上,建議先停一停,諗一諗,不要因一時衝動而結婚,最後只會令離婚率和單親家庭的問題惡化。菲菲又貢獻自己的故事比大家借鏡。

在一般人認為是適婚年齡時的菲菲,剛好遇上911、沙士、金融海嘯的情況,最悲痛的莫過於菲菲和當時的男友就在911之前買了樓,一當業主即時成了負資產。加上種種經濟環境,我們的生活都捉襟見肘,當然沒有錢結婚。

在經濟低迷的情況,菲菲和男友各自用不同的方式求存。在2000年,菲菲好好歹歹都是一個中層管理,但是經濟不景氣令我被裁了幾次!再係咁落去真係唔掂,於是菲菲放下身段,由小SALES做起,起碼SALES係一個較難被裁的職位。初初做時收入不穩定,個個月唔食都要供樓,家住元朗要到市區返工,好一個弱勢社群的寫照!哈哈!不過菲菲真係有樂觀底,冇生意之嘛,去搵LOR!未夠單咋?做到有單為止LOR!當時真係要一日做十幾粒鐘,先至有本事供到樓,自己既洗費真係慳得就慳。我相信,總會雨過天青的。

菲菲的男友,是普通打工仔一名,佢對菲菲如此「上進」的做法係抱否定的態度。每晚菲菲放工回家已經冇哂電,都仲要應付男友的諸多批評。佢想我搵份有穩定收入既工,做個「安份守己」既人。(乜我好唔安守本份咩?講到好似做雞咁既?)。以當時的情況,菲菲要找一份普通的工作實在不易。因為菲菲的工作履歷都幾見得下人,小公司唔敢請 (怕我做唔長),大公司冇得請 (中層位已經 CUT 哂,點請?),真係好無辦法之下先至去做SALES,好在都有得做,響當時的環境仲想點?佢份人工只夠交水電煤,都唔諗下如果我都只係打份幾千蚊既工會有咩下場。

響佢既世界,女人唔需要叻。唔緊要,如果佢夠叻可以養得起頭家,我唔介意蠢。好可惜佢唔係,原來佢只係一名不思進取既小男人,為左逃避經濟壓力,放工後除左打機就咩都唔做。菲菲唔介意返工十幾粒鐘之後仲要做家務,只係希望返到屋企會有人留返餐飯比我食,但係從來都未試過。佢放工後會返自己媽媽家食飯,食完飯就返我們家打機直至訓覺。佢對我工作有幾辛苦係不聞不問,只會埋怨我家務做得不好,星期日不早些起身煮早餐給他吃,去他媽媽食飯時不洗埋廚房等等。我相信作為一個家庭經濟支柱受到如此對待,唔會有幾多個會白頭到老。

響呢幾年患難生活,果然見到真情。我深深體會到呢位男友唔可能同我過埋下半世,因為大家響價值觀、人生觀同埋處理逆境的態度都係完全相反。於是,在經濟好轉之後,菲菲決定離開這位男友。當時菲菲都好痛心,因為已經花了最寶貴的八年光陰給一個錯誤的人。記得在2001年我們買樓時,係打算結婚的。點解我想結婚?因為年紀唔細,到左適婚年齡,所以就諗住同當時的男友結婚。至於大家有沒有共同家庭觀的問題,根本沒有考慮過。到經歷左咁多野之後,先至明白要搵一個合適既人過下半世,係一件好重要的事,所以而家有咁多女士選擇單身。

講左咁耐,只不過係引子。菲菲想分享幾位朋友的單親家長故事,在講她們的故事之前,請大家先懂得尊重婚姻,尊重下一代。

她們的故事,下回分解。

6 則留言:

  1. 你可說是“不幸中之大幸”,但其實你的做法需要很大的勇氣。另,我好同意,結婚絕對唔係一場 show。這個你可能有點共鳴。。。

    http://sally-smallthoughts.blogspot.com/2010/06/blog-post_20.html

    回覆刪除
  2. 哈哈!我真係不幸中之大幸呀!我同老公結婚係超簡單,響平日在註冊處簽個字,連埋婚戒埋單唔駛一萬,佢真係娶得我好抵呀~ XD

    回覆刪除
  3. 呢D未就係鬼「暗」眼LOR… =.="

    回覆刪除