2012年6月2日 星期六

重出江湖?

早前提過老公同富二代合作攪生意,都傾到八八九九差唔多開波。本來菲菲好想加入幫忙做行政管理果 part,但係經我連日黎觀察所得,我應該加入唔到。原因好複雜,不過最基礎嘅一個原因係信心問題。可能係我嘅師奶形象已經深人民心,唔多似做得嘢嘅人,所以我遲遲都未能加入戰團。不過唔緊要,我都唔想攞苦黎辛,無謂因為呢D事而攪到不愉快。

好在最近比我發現有另一個人可以代替菲菲做呢個醜人 (不嬲做行政管理既人都係衰人,唔係醜人係咩!哈哈!),呢個人係老公同富二代嘅共同朋友,富二代對佢信任有加。而呢個人做事比較穩陣,有佢睇住間公司,應該冇咩大問題。

今日同老公講起,老公誤會我對富二代有不滿。講真,我真係冇不滿。我只想攪好件事,在未有其他人選之前,我想親自幫老公手。既然富二代唔係好信得過我,而又有另一人可以勝任,就由其他人去做啦。我唔會因此而唔開心喎,仲好唔駛做,呵呵!

唔知係唔係菲菲兇悍霸道慣,老公一時之間唔適應我已經變成一個溫柔體貼既賢內助呢?哈哈!

沒有留言:

張貼留言