2012年6月19日 星期二

垂死的體驗

休息了一天,今日終於有氣力打字…

愛說話的菲菲老是氣管有問題,我估係食幾多著幾多同講幾多都係整定的,講得太多條氣管就會自動收縮,唔比我講野。除左講唔到野之外,幾乎咩都做唔到,包括拎住個杯飲啖水,都覺得好費力,坐都坐唔到,只可以響張床度休息,都幾似一個垂死的病人。

記得2009年秋天,菲菲氣管收縮得好利害,於是入左院四日。當時去到急症室,分流後醫護人員即時比左張輪椅加氧氣我,已心知不妙,照完X光之後就即時入院。上到病房個心真係寒左一寒,整個病房內既病人清一色係冇活動能力的婆婆!整個病房瀰漫著暗暗沉沉既氣氛,除左醫護人員之外,冇一位病人會講野,包括我在內,因為我連講野都冇氣!

在留院期間,菲菲除左聞氧氣之外,就只有氣管擴張藥物同抗生素,病情冇咩好轉,亦好在冇咩惡化。在我留院的其中一晚,我比人聲嘈醒了。(人聲?唔係掛?班婆婆個個都講唔到野喎…)。菲菲睜眼看看,我張病床既布簾被人拉上了,睇唔到出面發生咩事。因為我都郁唔到,只可以靜靜聽下究竟發生咩事。原來,在我對面床的婆婆過身了,她的家人來看最後一面。

菲菲定一定神之後,就感覺到整個病房的氣壓好低,好像快要打風一樣。我又好奇地四圍望,睇下會唔會見到牛頭馬面或者其他有關既「人物」,點知又咩都見唔到。只係聽到家屬討論婆婆的身後事,佢地既聲線好平靜,我估婆婆都已經病左好一段時間,佢地都有哂心理準備,所以都唔係太哀傷。仲聽到佢地叮囑醫護人員將婆婆手上既玉鐲除返出黎。(當時菲菲心諗,如果我死左,我D仔女夠薑將我老公送比我隻玉鐲除出黎,我實同佢死過…)

經歷左四日垂死體驗之後,我就唔想再因為氣管問題而入院,呢種感覺實在太令人不安,唔係一個養病既好地方。所以在今年年初同現在,菲菲兩次氣管病發,都改為去睇中醫。菲菲有幸認識一位好夾我的醫師,每次去睇都好快藥到病除。不過菲菲自己知道,我個病係唔會根治,只希望不要惡化得太快就心滿意足了。

2 則留言:

  1. 閒時多跑跑步(每天行一萬步也可以),作息定時,戒急戒躁,氣管也不易出事.當然,中醫要常看,不能病時才吃藥,尤其是你底子聽來不太好.
    (試做做看呀,我兩年前情況比你壞,而且我常服咳藥服到差點上癮了,也是照以上中醫吩咐做,現在氣管即使病也不會來勢凶凶要入廠了)

    回覆刪除
  2. 多謝你的提點呀!我都係衰懶…
    家住唐五樓,每日上上落落行樓梯算唔算?XD

    回覆刪除