2012年6月14日 星期四

情感的禁區

最近菲菲上戲劇班,真係獲益良多。菲菲上既係最基本既戲劇班,學既都係好皮毛既入門知識,不過令菲菲對自己有所反思。

課堂上少不免都要出黎演下戲,導師比菲菲既意見係︰肢體動作不多、表情不多同埋聲線好平穩。簡單D講,即係入唔到戲啦。菲菲既反思又係D咩呢?

以往菲菲初出茅廬學做SALES時,每日都有特訓,就係點同客戶 present。當時我所學既係要保持平穩,面上除左親切既微笑之外唔好有其他表情,講說話時要清楚表達自己,同時要留心客戶既變化,掌握客戶邊個位可以 try closing,同埋最緊要用高EQ去處變不驚。為左達到訓練目的,我地係要錄音同錄影,再比我地自己睇返,先至知有咩可以改善。到最後,菲菲好成功咁做左個表現好得體既 top sales,之後都係用呢一套方法去訓練我既 Sales Team。

到而家,菲菲雖然已金盆洗手,但係習慣左抽離情緒既溝通方式,所以學做戲真係一個大挑戰。最初學黎諗住玩下,不過學學下又真係學到野,同埋響日常生活可以用得返。朋友們眼中既菲菲永遠都好淡定,咩事都唔會驚 (其實我都會淆底,不過一般人唔會發現),最大鑊係大家都捉摸唔到我呢個人,佢地真係要講一句︰估你唔到!久而久之,朋友們都好少搵我,因為我彷彿只係一個掛住笑臉既木頭人,好似冇真正喜怒哀樂既人,讓人感覺好疏離。

學演戲令我學識面對人既情緒,包括自己既情緒。我從來唔會比朋友知自己真正係開心定係唔開心,原來咁係會令朋友卻步。既然已經離開職場,就要將職場既面具放下,讓真正既菲菲可以走出來,就算心情壞透都不要掩飾,做返個有血有肉有感情既人!

2 則留言:

  1. 好一番體會!

    我以前讀書都有做過戲,正一碌木!

    回覆刪除
  2. 哈哈!一碌木同一本正經只差一線~ XD

    回覆刪除