2012年6月12日 星期二

太陽底下無新事

昨日提及在FB有好多唔同群組都鐘意不斷ADD人入去,其中一類既群組好鐘意吸納媽媽入會,然後「發現」有好多平靚正既野可以「團購」。聰明的你一睇就知係咩事啦,菲菲都係睇下就算,之後索性退埋群組冇眼睇。

今日一開FB,就見到有一位媽媽「踢爆」另一位媽媽騙財,惹起一大班媽媽聲討。好俠義的媽媽呀!即時將所有收視率收歸旗下。呢D係咩招數,都唔需要菲菲多講啦,心照!

呢D事真係周而復始,菲菲好細個已經知道「來說是非者,便是是非人」的道理。之前仲攬頭攬頸以好姊妹相稱,一到利益關頭又係反轉豬肚。呢D劇情晚晚響電視劇都見到,點解D晚晚追劇既媽媽們都會毫不察覺呢?真係人生如戲咩?係天真同傻!真正既友誼係D咩?斷估唔係建築在買賣關係掛?好多「受騙」既媽媽都係比較年青,彷彿入世未深,又好似冇咩社會經驗,critical thinking 只係對人唔對事,睇黎響佢地既人生中仲要交好多學費。

開個FB群組做下網上生意,本來就冇咩問題。問題就係賣方扮好人幫手組團買平野,買方又唔諗清楚就隨便埋堆。基本上,一個願打一個願捱係相安無事的。不過有人眼紅別人咁都搵到食,就唱人地騙財,呢D又係咩技倆?

菲菲只係冷眼旁觀,不宜加入戰團。響是非之地,不宜久留。

沒有留言:

張貼留言