2012年6月30日 星期六

讀書為咩?

無論你讀書係為左咩都好,請緊記,讀書係為左自己。

有D人讀書係為左爭取到一張入場劵,令自己在職場起步比人高,升得比人快。有D人讀書係為左增加自己的學問知識,追求學術上的突破。有D人讀書係為左陶冶性情,滿足自己的心靈。有D人讀書係為左興趣,學咩都津津有味。以上咩原因都好,只要係為左自己,對自己某一方面有所得益,已經係一件好事。

有D人為左唔想出黎做野,所以不停讀書,其實係逃避現實。有D人為左令父母開心或不想父母日哦夜哦,父母叫佢讀咩就讀咩,其實係失去自我。有D人為左打發時間而讀書,其實係浪費緊自己的人生。

世上每一件事都不存在「好」與「壞」,好壞只在乎人們抱著咩原因咩心態去做每一件事。好多人都抱怨現在教育制度不濟,其實有冇人諗過係家庭都有責任呢?家庭的責任不是去鞭策下一代讀好D書,而係有冇為讀書呢件事上,為佢地設立一個咩定位呢?只要小朋友對讀書有一個自己很接受而清晰的定位,既可增加小朋友對讀書的動力,亦可減少與小朋友之間的磨擦。

在為小朋友設立定位之前,父母們請放下自己,真心為小朋友設想。不要刻意引導小朋友成為自己的傀儡,把自己的期望硬套在小朋友身上,這樣只會有反效果。

2 則留言:

  1. 读书为了不想工作,我妹妹就是这样。
    她的博士课程已经踏入第九年了,希望明年可以毕业吧。

    回覆刪除
  2. 讀了九年博士… 真的「不簡單」…

    回覆刪除