2012年6月22日 星期五

有名冇實

朋友做了十多年 IFA (Independent Financial Advisor),最近他轉了公司,因為新公司讓他掌管整個 GI Department (General Insurance),成為了 Director of GI。菲菲連聲恭喜,記得十年前佢係我下屬,現在榮升掌門人,當然值得慶賀!

恭喜之聲未停,已聽見他唉聲連連。原來他這個 Director 係一毫子底薪都冇,只係食成個部門總營業額的某個百份比。再問之下,公司才成立了一年多,即係冇咩生意啦,真係恭喜唔落。

你話幾諷刺,拎張卡片出黎,人地見到係 Director 以為你好掂,點知又係搵朝唔得晚既一份工。雖說話 GI 生意穩定,到時就好似收租咁收,不過公司響發展既階段都唔出返少少底薪,用「前景」去 sell 個員工返黎打江山,個老細都好好心地喎。話分兩頭,我朋友撈左十幾年都係原地踏步,久唔久就話有公司睇得起佢叫佢過檔云云,個 Title 一次勁過一次,唔清楚內情真係以為佢平步青雲。原來係唔駛出糧的,我做老細都得啦,只要 sell 十件八件呢 D 「高層」返黎,一定唔憂冇生意。次次同人地打完江山,人地就空降一件皇親國戚黎迫佢走,希望今次會有例外啦。(雖然好渺茫…)

2 則留言:

  1. 你朋友點都會計算過值唔值先過檔
    冇世界做又點會轉

    回覆刪除
  2. 話哂都係掌門人,又唔會完全冇料到既,不過官職與收入不相稱之嘛!XD

    回覆刪除