2012年6月23日 星期六

傷港人

懷有第二胎的友人,今日自己推住架BB車搭港鐵由旺角去油麻地,途中兩次搭升降機都被強國人打尖、推撞和口角。第一次D強國人話︰「都唔明D香港人,成日都要人讓!」第二位強國人話︰「大家都係香港人啫,駛唔駛咁呀?」友人回佢一句︰「有身份證就可以撞人呀?我老師唔係咁教喎!」

呢D事日日都發生,不過觀乎今日友人的遭遇,菲菲對強國人多左瞭解。原來佢地覺得「禮讓」係香港人多餘,大肚婆又點呀?撞你未撞你 lor,我地老師冇教過要禮讓喎!執輸行頭慘過敗家呀!邊有人排隊咁on居ga?我都有身份證ga,係「傷港人」黎ga,唔好諗住歧視我呀!

有身份證又點啫,連大肚婆都推既仲算係人咩?BTW,菲菲忘了強國人慣了草菅人命,連自己骨肉都唔放過,又點會理人地既骨肉丫?國內做人流,就好似我地感冒去睇醫生咁,係一件極度平常既事,我老公其中一個客人落左至少六個,真係令人難以接受!

本來菲菲對強國人唔係咁偏激的,自從做左媽媽之後常常身受其害,不其然對佢地冇好感。搶生仔床位、尿片、奶粉、幼稚園學位、醫療等等問題,菲菲全部領教過,呢D都係基本民生既野,但係土生土長既香港人都冇保障要同雙非B爭,又點會唔勞氣呢?

另有友人話香港出生率低,所以要比雙非黎生仔。聽罷真係想檸甩佢個頭。佢未結婚生仔就梗係口響啦,真係針唔吉到肉唔知痛呀。而家生仔唔係錢既問題,係有錢都解決唔到既問題,叫人點敢生?菲菲真係試過有一次,行勻旺角既藥房都買唔到一罐亞女食開既奶粉呀,唔通叫未夠一歲既B女唔好飲奶?同大仔考幼稚園,處處都係傷港人,最少人爭果間都要15收1,菲菲同個仔報左10間,頭9間都唔收,收到第9封「侯補通知書」時真係喊左出黎。我已經冇考名校,都咁艱難先至有一個幼稚園學位,而家越黎越多雙非學童,又冇新幼稚園,就黎連3歲小朋友就要面對失學問題勒。

2 則留言:

  1. 係lu!哩D國內同胞真係幾黑人憎,我本來都對佢地冇乜特別大感覺,只知道佢地無禮貌就梗架啦!我同你一樣啦有時買唔到奶粉又或者諗到再過多年要幫個仔搵小學時就煩啦!我住係屯門同元朗附近,聽人講D小學仲多個D雙非兒童讀,D位比佢地霸曬,可能哩兩區近佢地返上去啦,真係比佢地搞死呀!

    回覆刪除
  2. 我果區都唔少強國同胞… 有住將軍澳的朋友都試過比強國人買哂D奶粉,問題真係比一般人想像中嚴重的。

    回覆刪除