2012年6月4日 星期一

講童

在友人眼中菲菲好勇敢,因為我有三個小寶貝。很多朋友只會生一至兩個,甚少會生三個,不過我都有朋友是有四個小孩的,菲菲不算最勇敢!哈哈!

我常鼓勵人生多幾個,朋友們都怕怕,一黎香港養小朋友越黎越貴,二黎怕教得辛苦。第一點係無可厚非的,而家香港養一個小朋友確實好貴,不過唔請家傭、唔會個個月都帶小朋友去主題公園,唔迫小朋友學十八般武藝、唔駛學多國語言、唔強迫小朋友入名校的話,都唔會好貴。弊在而家D家長真係走火入魔,都唔知點解要一個小朋友除左返學都做十幾樣功課之外,仲要參加十幾個興趣班,咁攪法唔好話唔夠錢養,連珍貴既親子時間都比一大堆活動摧毀了。

至於第二點菲菲覺得唔成立,其實教一個小朋友係比教幾個小朋友困難。兄弟姊妹之間既互動就係最好既教育。屋企只有一個小朋友的話,父母都會全神貫注咁睇實個小朋友,咩都照顧周到,咩都以小朋友為先,港童就係咁樣培養出黎。菲菲的三個小魔怪,每日為左在父母面前突圍而出,自自然然提高左競爭力、表達能力同埋自理能力。雖然有2個家傭幫忙,但係日常家務已經好忙,邊有時間貼身照顧。小魔怪們唯有「自食其力」,自己照顧自己。如果想同父母玩,都要千方百計令父母注意,要比兄弟姊妹出色,各出奇謀,鬥智鬥力!

家庭係社會既縮影,自小習慣左要點同其他人相處,點表現自己,點力爭上游,先至可以勇敢地在社會上立足。最近同朋友食飯,佢見我未夠2歲既第二仔識自己食飯,覺得好利害。真係啼笑皆非,識自己食飯好平常啫,又唔係咩特異功能。原來佢有另一位朋友個仔三歲半都要亞媽餵飯!而家D小朋友三歲識講英文同普通話,識唱歌跳舞同畫畫,但係唔識自己食飯!咩世界呀?

沒有留言:

張貼留言