2012年6月29日 星期五

讓坐

有朋友在FB上 post 左呢段野出黎,睇左少少已經無辦法再睇落去,實在令人難以接受。


原來而家d年青人認為讓座比大肚婆係一件「父權社會」的事!唔好意思,菲菲真係好想爆粗,以宣洩一下對呢班下一代的不滿。D!你講乜L野呀!乜「父權社會」係咁解咩?唔識就讀多D書,豐富左自己的知識先至去講呢D咁嚴肅既字眼啦!

呢D問題究竟係學校唔教丫?定係亞媽冇教丫?定係青年人反叛,總知成年人講乜都認為係一種欺壓?菲菲真係唔明白而家d人諗咩。點解要讓坐比有需要人士?正正就係因為佢地「有需要」丫嘛!同邊個上車先有咩關係呀?如果佢上車先過你,就不存在「讓坐」呢回事啦。究竟佢地知唔知自己講緊咩呀?呢班不知所謂又話大肚就唔好搭港鐵,正如哮喘就唔好入吸煙室一樣。呢d係咩比喻呀?歪理連篇!

記得菲菲大肚時,上港鐵都冇 expect 有人讓坐,因為已習慣左年青人的自私和冷漠。不過最氣結係試過有打扮入時的女生同大肚的菲菲爭位坐。我大住個肚當然唔夠佢爭,佢搶位時仲要撞開我,之後佢就一個屁股「得」落去,即時低頭玩電話,完全唔認為有問題。而家社會風氣就係咁,我地認為呢d係自私的行為咩?佢地認為我地係用「父權社會」去壓迫佢地喎,吹漲!

真係想問下教通識科的老師,學生們在各種媒體上學識左一大堆批判性字眼,句句鏗鏘,看似好有料到,原來佢地係不求甚解ga?悲哀!

讓坐比有需要人士,不存在邊個「大哂」的問題,係同理心的問題,係沒有設身處地為別人著想的問題。當然大家都有比錢,你有權不讓坐,只要你日後大肚、年老、殘障時千萬不要 expect 別人會讓坐比你就得勒。


3 則留言:

  1. 其實問題從來都好簡單
    反而係d人好鍾意張d野搞到咁複雜

    回覆刪除
    回覆
    1. 係lor,從來冇諗過「不讓坐」背後原來有咁大條道理~

      刪除