2012年6月15日 星期五

幾位港女的故事

同大家分享幾則真人真事︰

(1)
M小姐係我老公既所謂朋友,大家相識但係大家都唔鐘意見到對方。但係大家都有位共同朋友P小姐,所以響P小姐結婚當日,點都會踫面,仲比P小姐安排我地同坐一檯。我老公同M小姐唔係冇計傾果種,係一見面就自不然會開火果種。按我觀察,M小姐為人好有霸氣,常自以為是,別人永遠是錯的。M小姐有結過婚,但係離左婚未就唔知,因為佢老公係突然無聲無息咁執哂D野走,之後再冇出現過。

最近從P小姐口中得知,M小姐早排因醉駕被捕,等緊上庭。M小姐撞到的士,的士司機受左輕傷,M小姐架 BMW 幾乎 TO 左,我估車速都唔慢,好在的士司機只係輕傷,不過人地開唔到工就好頭痕。P小姐好擔心M小姐,怕佢會入獄。菲菲同老公反而希望佢入獄,唔係我地黑心想佢受,係M小姐本人已經去到失控既地步,唔入去坐下,仲會以為自己冇問題,之後佢仲會攪D咩大頭佛出黎真係冇人知。

(2)
C小姐係M小姐個妹,佢老公同M小姐個老公一樣,都係粒聲唔出人間蒸發左。C小姐就用另一種態度繼續生活,就係不斷搵男友。但係佢搵既男友清一色係有婦之夫,同埋喜歡以量取勝。早幾年朋友A先生個仔滿月,我同老公到賀。酒過三巡,C小姐已經飲到貓貓地,走黎我地張檯,然後一屁股坐落我老公大脾上!成張檯既人即時呆左,我當然係嬲到頭頂出煙啦!老公即時彈起身,借尿遁走為上著。

C小姐好似冇事發生咁,竟然走去攪住A先生!呢個情景我相信A先生會畢生難忘!響自己個仔滿月宴,親朋戚友聚首一堂既環境,竟然有個女人公然走黎攪住自己,我唔知佢點同外父外母解話勒。

之後,我老公同A先生都唔敢再聯絡C小姐。

(3)
兩年前我懷住細女果陣老公認識左N小姐,N小姐係佢學生兼且成日有「生意」同我老公傾。但係不尋常既事發生了… 每晚兩、三點左右N小姐就會打電話比我老公「問功課」同「傾生意」。菲菲觀察左一星期之後,發現有問題,就同老公傾。當時老公仲話我敏感,唔相信人之類既說話,真係激到啤啤聲!老公為表清白,仲專登安排左我地食下午茶見面,比我知道佢地係冇野。我當然知我老公冇野啦,但係N小姐有野丫嘛!(點解我老公咁蠢…唉!)一出到黎N小姐完全唔敢望我一眼,菲菲就知係咩事啦。

從老公口中得知,N小姐有一位「男朋友」,但係果位男朋友係另外有位女朋友,得閒會約N小姐出黎打下友誼波 (咁都算係男朋友?)。之後又搭上了一個有婦之夫,仲比我老公無意中響街度撞到佢地手拖手,竟然叫我老公一齊食飯… (天呀!個男的係我老公朋友呀!)

老公生日當晚,我地約左幾位要好的朋友晚飯。當晚N小姐不斷打電話找我老公,話有事要找他。之後老公叫佢黎餐廳搵佢,N小姐一到就滿懷心事咁既樣,仲用我老公支叉去食蛋糕!又係成張檯都為之嘩然!(唉!菲菲又一次響朋友面前丟面了,我忍!)。最後,終於有朋友忍唔住窒N小姐,佢先至悻悻然離去,朋友估計如果當時我不在場,果位N小姐可能捉住我老公有下文都唔定。到左呢一刻,我老公先至醒覺N小姐有問題,之後開始疏遠佢。

仲有好多圍繞繞我老公身邊既女士,不能盡錄。

菲菲都唔知而家D女士點解會係咁,一個女權至上,霸氣十足,一個水性楊花 (唔好意思,真係諗唔到一個更好既形容詞),一個只愛別人老公… 而家變左做咩世界?

2 則留言:

  1. 如果是我,我應該會煎N小姐兩巴.(講笑)
    不過,是否可以泪眼汪汪向老公撒嬌:「老公,我眼痛又心痛呀,想走先~」然後即刻起身走,等你老公醒水跟你走?
    要忍氣又要留面子給老公,查實做人老婆,真不容易呵.

    回覆刪除
  2. 我何止想煎佢2巴咁少 (講真!XD)

    老公唔受呢一套GA,當眾扮可憐,攪到佢好似蝦我咁,到時一定有反效果。佢會認為朋友講既野係中立,我講既野有BIAS,所以朋友一出手窒N小姐,老公先至知係咩事… 做好老婆真係唔容易…

    回覆刪除