2012年6月10日 星期日

富二代

菲菲認識幾位香港富二代,他們的父母雖然唔係國際級既富豪,但係身家都係用「億」黎做計算單位,都可以叫唔駛憂啦。

以前好想自己屋企有錢,就唔駛捱得咁辛苦,咩都要自己攪掂。當認識左幾位富二代之後,真心慶幸自己出身一般,先至有機會學到好多野。唔知睇 BLOG 既你係唔係富二代,係既話先講返句唔好意思先,因為…

菲菲所認識既富二代,唔知點解都係冇乜腦筋,思考能力欠奉,工作能力唔好講啦,人際關係更加唔好提,衰D講句,真係生舊叉燒好過。佢地遊戲人間,老豆盤生意做緊乜又唔知,老豆叫佢出去打工學下野又唔願,成日睇唔起人,覺得自己老豆叻過其他人多多聲,所以唔需要向別人學習。

好勒,唔講工作能力,富二代既強項就係玩,但係玩唔係指上山下水既活動,亦唔係周遊列國果種,係鐘意玩人!佢地硬係要搵D比佢地弱勢既人去欺凌先至開心,真正將自己既快樂建築響別人既痛苦身上,呢D行為真係好令人難以接受。好在,菲菲唔係弱勢社群,佢地玩都玩唔到黎我呢度,不過見佢地咁樣「高人一等」,不其然會產生對佢地鄙視既目光。

有錢又有咩用?冇腦冇品冇志氣,人生幾十年就係咁樣白白浪費了。

如果你唔係一個咁樣既富二代,菲菲好想認識你,我真心希望我只係井底之蛙,見識少所以有以上既睇法。

5 則留言:

  1. hehe 第一次來這裡,等我留下言先.

    我認識的人裡面有很多是'富二代'(如果以你的定義來算的話)。umm, 可能同我出國讀書的有關係,我認識的富二代比較多吧,甚至五湖四海的都有。其實我覺得有分成兩大種的。

    - 一種如你所說,開Ferrari Lambo 咪車都有。老豆大把錢跟本同世界脫節的。無話可說了。

    - 另一種啊, 我用兩個我認識的強國人來做比喻吧。
    兩位都是富豪級二代了。但有幾個共通點。1. 他們都很低調,低調得別人都不覺得他們有錢。(我知道是因為他們親口告訴我他們的家庭背景,而其中一個是我兄弟)。第二他們的見識和志向比同年的人高,可能跟家底有關吧。第三,他們待人處事很成熟。

    - 其實我認識很多’富二代‘都是比較好的,只不過這兩個就真的比較低調和成熟而已。他們都比較小談及自己的家底的。

    回覆刪除
  2. 說漏了還有一種,悠閒型。

    - 他們人格挺好的,一般都開比較貴的車,生活比較悠閒,有一份穩定工作,但家裡很有錢。有時間喜歡去下旅行啊,影相啊,吹下水啊,認識下朋友啊,性格比較單純就是了。no big deal 個種咯~

    回覆刪除
  3. 多謝KK的留言!

    我都好欣賞低調的富二代,佢地好有潛質將上一代留比佢地既財富好好運用,不至於浪費左上一代打落既江山。我只係慨嘆上一代打拚得來既一切,好快就會比自己既下一代摧毀…

    回覆刪除
  4. 富不過三代,權不過十年;係有些道理。

    回覆刪除
  5. 大古惑,我都有相同睇法!

    回覆刪除