2012年6月26日 星期二

奇怪的學生

在FB上見到有朋友話上堂好悶想訓覺,菲菲覺得好奇怪,出左黎做野自己比錢報 course,唔係自己有興趣先至上咩?點解上堂會想訓覺既?老師真係悶得咁緊要?

老公每星期都會教三班風水或八字,小班教學唔會多過十個人。一般情況咁少人上堂,可以學得更加多,因為老師有時間解決同學的個別進度問題。同埋學生人數少,大家自然變得好熟落,放學後會一齊食宵夜,學習順道聯誼。世事就係咁奇,依然係有某位學生十次有八次上堂都訓著覺。如果真係咁悶,上完初班就唔會上中班啦。但係佢又繼續黎上堂喎,真係令人費解。

以前返學就話必定要坐響課室啫,出左社會做野,學習呢d興趣班係想學先至會報,點解都可以堂堂訓覺呢?有冇人可以解答我呢個疑團呀?

4 則留言:

  1. 睇歐國盃所以唔夠瞓!

    回覆刪除
  2. 真系有d想學,有無link 可以睇下啊? :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 網頁整緊,一係睇下呢度先︰
      http://masterkentam.blogspot.com

      刪除