2012年6月4日 星期一

君子之交

菲菲應該係一個君子,因為我同朋友既關係「淡如水」。

好奇怪,唔知係我COOL得滯丫?定係我仲未搵到真正既朋友呢?圍繞菲菲身邊既「朋友」,不論種類同埋數目都唔少,但係朋友之間既聚會硬係好少人會記得叫我去。本來我會估係我太衰,所以不受歡迎。但係又無理由丫?如果我真係咁不受歡迎,我個FB應該比人 unfriend 哂,但係時不時都會有人留言,所以我相信我仲未去到咁惡劣既地步。

經過我反覆檢討之後,得出一個結論,就係菲菲不擅交際!我唔鐘意無啦啦冇野搵野講,好少講無聊野,又冇咩心事要搵人傾訴,攪攪下d朋友都唔記得左有我呢個人都未定。唔通菲菲只係一個工作狂?除左返工就咩都唔識?以前仲有返工時人際關係都算唔錯,可能我唔識同家庭主婦溝通,唔認為家務事需要傷腦筋,所以同媽媽朋友們冇共鳴?我都唔知點解…

可能我追求既友誼同一般人唔同,所以我只停留左「君子之交」呢個層面。

2 則留言:

  1. 我都差唔多,我好少呼朋喚伴,卻常望朋友安好,與其相濡以沫,不若相忘於江湖。

    回覆刪除
  2. 與其相濡以沫,不若相忘於江湖。 <~~ 完全同意!

    回覆刪除