2012年9月4日 星期二

心寒

今日終於睇左9月3日亞視的「ATV焦點」。之前菲菲唔係太明白洗腦教育的定義係D咩,一睇呢條片就明白哂!呢個節目做左一個「國民教育」的示範,實在令人心寒!甚麼「無恥」之類之話,都不足夠去形容。

呢一刻,我深深體會到23年前為什麼會有移民潮。當時菲菲還年輕,感受不到這種切膚之痛。現在這個情況,比血流成河更令人毛骨悚然。這些「教育」是污衊了下一代的心靈、思想和人生觀。是非黑白完全扭曲,甚麼真假對錯失去了據點,不單是平反歷史的問題,連如何做一個人都成問題!

走不是最好的解決方法,抗爭才會建立真正的價值觀,我們更加用身去教自己的下一代。

這個不是甚麼政治問題,係良心問題。我們還有良心的話,要勇敢,要堅持!

9 則留言:

  1. 指鹿為馬,歪曲事實。

    我會投票畀改革派,為香港守護核心價值。

    回覆刪除
  2. 果條片我未睇,只在新聞看了節錄,但家裡有人看了,和你一樣呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然聽得出旁述的言不由衷,但有一個咁既先例,難保以後的情況會否惡化。

      刪除
  3. 條片激似北韓製造,仲夸張過大陸,擦鞋擦成咁唔死都冇用。

    回覆刪除