2012年7月1日 星期日

重覆犯錯

錯左一次,可以叫做無知。錯第二次係唔係叫做蠢?

菲菲家有兩位外傭,姑且叫做地做工人A和工人B吧。工人A三十來歲,在18歲那年,工人A的爸爸親自欽點左一位「好仔」要佢結婚。在父命難違的印尼社會下,工人A就同一個佢都唔知係乜水既人結婚了。婚後生左一個仔,之後來港打工,老公就留在印尼。佢老公每個月除左等老婆寄錢返黎養佢之外,仲四圍溝女,連工人A的堂妹同大嫂都唔放過。工人A知道後當然好傷心,決定同佢離婚。原來印尼人辦離婚係好困難的,如果男方不同意,就要女方比萬幾元去辦離婚。萬幾元港幣對於印尼人黎講唔係小數目,最終工人A都冇法離婚。

最近聽工人B講,工人A的爸爸叫佢不如搵過另外一個老公啦。他的理由是︰「你個仔長大結婚之後就只會照顧老婆,唔會照顧你呢個亞媽,你都係搵返個男人去照顧你啦。」。之後就慫恿佢同一位在鄉間已認識的男士和她來往。工人A再次聽信爸爸之言,大家以 SMS 隔空交往。

聽完之後真係想問下工人A的爸爸點解咁肯定佢個仔會唔理佢?就算唔理,工人A都仲有D錢,如果而家交往果位男士最終又係呃哂佢D錢,咁佢下半世點算?我唔質疑她爸爸的出發點係為個女好,但係之前佢已經睇錯人,佢點保證今次冇睇錯?同埋工人A同呢位男士天各一方單靠 SMS 交往,又點可以瞭解到呢位先生係一個咩人呢?大家都冇相處過,她的情況就好似無知少女和網友談情,被騙成份好高喎!

老實講,一個普遍印尼男人如果要搵老婆,佢地會首選十來歲的處女,始終係一個好傳統的父系社會。點解當地有大把十六歲卜卜脆的唔要,係要揀一個三十幾歲仲要有個十幾歲兒子的失婚婦人?除左錢之外我真係諗到其他原因。

之前的失敗經驗,究竟工人A同佢爸爸有冇吸取過教訓?知唔知問題響邊?如果而家呢位男士真係存心呃佢D錢,佢畢生既積蓄就會化為烏有,咁佢呢十幾年出外打工究竟又有咩意思?

2 則留言:

  1. 工人A仍未離婚喎!

    唔係偏見,印尼女人智商普遍不高,重覆犯錯唔奇,宿命罷!

    PS︰菲菲家好富貴,請二名姐姐幫傭:)

    回覆刪除
  2. 係呀工人A未離婚就攪D咁野,分分鐘比人呃錢之餘仲會攪出六國大封相,比老公劈都唔出奇。

    印尼女人讀書好少,十幾歲就結婚生仔,冇社會經驗又冇人生經驗,重覆犯錯真係佢地的宿命,悲哀!

    PS︰我家唔富貴GA,如果唔係三個小朋友都咁細,請一個夠啦。我CUT哂自己D血拼BUDGET去請工人咋~ XD

    回覆刪除