2012年7月29日 星期日

都是我的錯

今日一定係犯左三碧,事非纏身,一小時內遇到三件都係「我錯」的事。

事件一︰
同大仔上完跳舞班,一起乘的士回家。剛巧老公工作完畢,相約在旺角一起吃午飯。原本叫的士司機在新填地街的街口停。點知佢越過幾條行車線係直接轉左入新填地街,係我同老公約定地點的反方向。為免佢越行越遠,就即時叫停左佢。但係停車的位置要小朋友先下車,我個仔一落車就想過馬路搵爸爸 (亞皆老街呀!),我要飛撲埋去捉住佢!我同司機講︰「都話響街口停,做咩轉左入黎?」。司機仲要話我冇講清楚。為左自己方便不顧乘客安全,要小朋友在車來車往的地方下車,竟然係我錯?

事件二︰
在茶餐廳食飯,亞仔要食通粉,但係呢間茶餐廳的茶餐只有炸菜肉絲通粉。小朋友不可以食辣,我地就用另一個碗盛起沒有湯和炸菜的通粉比佢食。當我地正在處理呢碗通粉時,侍應上其他菜時撞到我的手,佢手上的東西幾乎掉下來。侍應仲話︰「好在冇湯,如果唔係6到你呀!」。上菜時不留意客人情況,撞到客人一句「唔好意思」都冇,又係我錯?

事件三︰
我和大仔步出茶餐廳時不小心踩到一個男人,我即時道歉,佢竟然回我一句粗口!我踩到你係我不對,我都知道歉唔係大哂,但係駛唔駛講粗口鬧人呀?如果唔係拖住個仔,可能係會黎招「爛佬怕潑婦」都唔定!

4 則留言:

  1. 星期五晚我搭的士,明明話去亞皆老街,個的士司機去咗界限街,不過佢好識做,即刻話載返我地過去,但就喺果度停標,如果唔係又要閙交!

    回覆刪除
  2. 界限街同亞皆老街… 爭好遠喎!去錯地方的司機我常常遇到,去返正確地點兼唔收多我錢就算。最唔鐘意D司機停響指定地點的「對面馬路」,一般我都係帶住小朋友先至會搭的士,帶住小朋友過馬路雖然唔係太危險,不過係一肚氣。

    回覆刪除
  3. 「爛佬怕潑婦」!

    我就死忍都唔會俾佢發生。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都未試過,希望唔需要試… XD

      刪除