2012年7月3日 星期二

工業區

老公的辦公室,於今個月15日必需遷出,因為整幢大廈要拆卸了。這座工廈不算是很舊,不過旁邊幾幢都變成甲級工廈了,大業主當然想趕走我們這班平民租客,將大廈重建可以租比富貴的租客。

在這區待了六年,是有感情的。所以我們搬到另一邊馬路的工廈,希望那邊可以多待幾年。以前的工廈最細間都要幾千呎,過萬呎係平常事。當香港製造業北移之後,好多工廈都變成了劏房。我們租大概七百呎地方,出電梯之後有十多間劏出來的獨立辦公室,每間都有七百幾至一千呎,有電有冷氣有天花有地磚,鄰居有些是網頁公司,有些是設計公司,都是一些很「斯文」的行業,工廈入面好似已經冇咩「工業」存在了。

租工業區有很多好處,租金便宜,樓底高,交通方便,又不需要著千篇一律的 OL look 就可以返工。感覺比商業區舒服自在,人流亦沒有那麼急速,工作起上黎增添幾分寫意!不過時代是不斷進步,眼見工廈慢慢變成甲級商廈,我們這班小租客真係唔知可以退到去邊。

以前菲菲住觀塘,眼見以前做暑期工的工廈變左 APM,初初真係覺得好怪,一時之間接受唔到。入到去,又係同一樣的店舖,同一樣的食店,好悶喎!同我家附近的大型商場沒有太大分別,點解我要搭車去呢?哈哈!

公司位於新蒲崗,希望呢區唔好發展得太快,我仲想在市區吸到一口比較清新的空氣。

5 則留言:

  1. 新蒲崗....要耐心等啟德堆野起好先有好環境

    回覆刪除
  2. 哈哈!咁我地都仲有幾年安樂日子可以過下~ 新蒲崗都好近地鐵,租金平觀塘一大截。有幾位朋友公司響開源道,D租貴到爆,條開源道又迫,反而冇大有街咁舒適!

    回覆刪除
  3. 新蒲崗都幾清靜方便,又近九龍城多野食,係個地鐵站遠咗少少。

    回覆刪除
  4. 係呀,好在條路都算幾舒服,遠少少都OK~

    回覆刪除