2013年6月9日 星期日

直昇機親戚續

早陣子,菲菲講了直昇機親戚,於剛過去的星期五,上演了續集。

星期五,學校容許家長踏入校園接放學,好讓家長和教師有少許交流空間。一般我都會帶埋細女去接放學,等佢可以同老師多熟稔,到九月時可以適應校園生活。星期五,大仔於放學後都必須到補習社上英文班,所以會安排一個工人儘快同大仔換鞋轉場,我就同另一個工人留在學校同老師傾下計先。

正當我同老師傾緊計時,照顧大仔的工人突然折返學校同我講︰「三姑姐黎左呀。佢話專登黎同大哥玩。我話大哥要返英文班,三姑姐唔開心呀。」下?無啦啦做咩會走黎同我D仔女玩又唔通知聲呀?你不請自來,我地唔可能放低原有的程序去招呼你喎。我同工人講︰「快D同大哥去搭車啦,遲到勒。」

當我出到校門,見到三姑仔面黑黑坐在響度,似有不滿咁。係唔係攪錯左D野呀?你失驚無神出現,唔通我叫個仔唔返學同你玩呀?就算唔駛返補習班,放學後都要做功課啦,都唔得閒陪你玩喎。

之後,佢拖住我細仔,問佢︰「跟三姑姐返屋企好唔好呀?」

細仔好可憐咁望一望我,話唔好,佢想返自己屋企。

三姑仔就拖住我個細仔,「送」我地返屋企。一路行,我都冇理佢,聽到細仔響後面嗌「媽咪!媽咪!」,好似怕我掉低佢咁。

返到屋企,我就攤哂D書包出黎,叫細仔洗手做功課。三姑仔就走去同細女影相,仲話︰「我要比二姑姐睇,等佢羨慕下先!我有得同細妹影相,佢冇份!」。我心諗「唔係下化,如果二姑姐睇完D相心有不甘,又黎玩突襲咁未好煩?」

因為我全程冇咩理佢,佢逗留左一陣就走了。

我忍唔住同老公投訴了,叫佢D屋企人唔好成日響人冇準備之下出現,有冇尊重下人ga?乜打個電話黎通知聲好難咩?唔係人人都要隨時 stand by 服侍你喎!


沒有留言:

張貼留言