2013年6月19日 星期三

港媽唔易做

唔知係真定假,而家吹緊風,話會提升外傭的最低工資至 $4500。現時的最低工資是 $3920, 即是加 14.8%!香港的打工仔,唔好話加 14.8%,連有得加 4.8%的都唔多。香港人加人工,要睇老細面色、公司業績、工作表現、工作態度、資歷等等一大堆因素,而唔係睇通漲。公司冇錢賺或老細嫌賺得唔夠,話之你通漲幾多,唔加就唔加,打工仔可以點?唔通年年轉工搏加多少少?

請外傭,除左要出糧之外,係包食包住的,所有通漲都係僱主承擔。傭主要比的又何止薪金?除了龐大的中介費、機票和保險之外,而家菲律賓和印尼政府都乘機加收呢樣果樣,好過去搶。外傭工作表現不佳,話佢係冇改善。唔想做的工作,一句「I don't know」就可以推得一乾二淨。仲有時常打爛野同整壞電器,呢D都係支出喎!佢地趁僱主返工時就偷懶,一係不停講電話,一係SMS,而家仲玩埋 FB 同 whatsapp,生活比傭主仲多姿多采,仲夠膽走出黎遊行話每天工作16小時喎,真係要幾無恥有幾無恥!傭主們都係打工仔,返工要睇老細面色,放工要睇工人面色,究竟係咩世界!

一係叫所有香港女人生左仔之後都唔好做野,全部留返在屋企湊仔,咁就唔需要請外傭了。但係,老婆唔返工,老公一份糧頂唔頂到全家開支先?就算得,香港女性在職場都有一定地位,係唔係個個都願意放下事業做全職媽媽?請外傭係為左釋放女性勞動市場,提高競爭力,但現時的狀況似乎係要時光倒流,要女性返回家中不再涉足職場了。

假如一個一般打工仔,搵一萬蚊一個月。淨係出糧比外傭都冇左 $4500,仲有其他食住水電煤洗費,埋單差不多 $6000。加埋自己返工的成本,份糧都即係白逗,完全沒有得益。仲要受工人氣、擔心佢去借錢或偷野,不如唔返工唔請工人,自己湊返小朋友好過。先唔講失敗的教育制度,淨係解決照顧小朋友的問題都超頭痛,香港人仲敢生多幾個嗎?

香港政府,你地幾時先至真正為香港人設想?

2 則留言:

  1. 而家物價通漲咁緊要, 我地份人工跟本追唔上. 如果加到HKD 4,500, 我第一個唔要工人囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好在小朋友開始大,2個工人剛續約 ($3920),到其中一個完約就唔用了。再係咁落去,2年後都唔知佢地人工會加到幾多…

      刪除