2013年6月13日 星期四

納悶

最近覺得很納悶,見到一些不平事,就發生在自己及家人身上,但不能開口,不能有所動作,很不是味兒。

我不是想討回公道,因公道自在人心。每個人心中都有一把尺,我覺得不公道嗎?別人覺得公道嘛!哪我又可以討回甚麼呢?只是眼看小人得志,一步一步侵蝕權力中心,但當權者卻蒙在鼓裡。有如宮廷劇內的妃子和太監在蠱惑皇上一樣,但我不想做那些所謂忠烈角色,謬然走去做炮灰。只有隔岸觀火,有咁遠行咁遠,當自己時運高咩都聽唔到睇唔到就算了。

擁有權力的人,如果沒有足夠的智慧、定力、洞察力和遠見,就有如一個昏君,任由小人去擺佈。以為睇電視先至有,原來現實生活都係一樣。希望事情又可以好似電視劇咁,在結局時可以黎返個邪不能勝正就好了。

反正大仔都就黎升K3,細女又返學了,我要理都理左佢地D學業先啦。其他人的事,我淡出就算了。

2 則留言: