2016年12月18日 星期日

愉快學習

有很多家長都渴望子女成績好,甚至我認識有人要求自己個女每次都要 100分。佢話如果個女冇 100分就會唔睬佢,唔駛咁極端呀?

其實我的兩個讀緊小學的仔成續都 ok,但 100分就不常見。老公話想兩個仔努力啲,就推出一個獎勵計劃。只要累積三次 100分,就可以換領一份禮物。

呢個計劃推出咗唔夠一個月,兩人都達標了2次,即係每人都換了2次禮物。有人話我們功利主義,用物質引誘小孩。乜在呢個世界搵食唔係咁嘅咩?用自己努力換取想得到的回報,不是我們每天在做的事嗎?

講返讀書,目的都係求學問。我覺得九十幾分同 100分的分別,唔係識唔識的問題,係認唔認真的問題。我們只係用獎勵方式去令佢地更認真,而呢份認真係可以獲得肯定的,而且係可以換來快樂的,有何不妥?

在我而言,咩叫愉快學習?學習的過程不一定愉快,甚或有點艱苦。但努力後得到的結果,會令自己很愉快。就正如我們做人一樣,要有經歷有磨練,才會得到更美好的成果。

沒有留言:

張貼留言