2016年9月5日 星期一

被動收入

有好多人都希擁有被動收入,咁咩為之被動收入呢?

一般黎講係包括:收租、收息和投資生意獲利等等。在健康產業或直銷行業中,下線團隊的業績所產生的分紅,都是「被動收入」的一種。點解我要用個「」去括住佢呢?因為我對呢個定義有所保留。

如有物業出租比人,除了物業維修之外,業主係可以咩都唔做等每月收租。如有存款或投資定期派息,仲乾手淨腳,真係乜都唔駛做就等派息。如投資生意,都係由管理層去營運,等每年派成績表。

以上的方式雖然投放的金額、回報和風險等都唔同,但無論銀碼大小、夠唔夠駛都好,都係被動收入。

至於透過直銷團隊而獲得的被動收入,其實唔係堅可以唔做有錢收。直銷公司會 sell 「Walk away money」呢種超神的收入模式,但事實上好多直銷計劃都要每月 keep 分和 leep 團隊業績。咁都好正常吖,冇業績搵咩黎分紅呀?

莫講話團隊細的要不斷跑人跑生意,就算團隊大的領袖都要返公司站台演講去 keep 住團隊活躍啦,又何來 walk away money?

我對直銷係抱極正面的睇法,但希望帶出當中的盲點,讓大家多一個客觀的角度吧。

沒有留言:

張貼留言