2016年9月16日 星期五

做人大嫂唔容易

九月一向是最忙的月份,開學、中秋和很多家人的生日聚會。

剛剛又籌備了奶奶的生日飯,只是一圍咁多人之嘛,但籌備功夫絕不簡單。奶奶不是愛舖張的人,其實只係去酒樓 book一張枱,之後再 book 一個蛋糕罷了,但當中的過程係好考 EQ、耐性和溝通技巧的。

當老公提出食飯時,有親友就提議地點。可能只有我們有小孩,佢提議的地點是不適合帶小孩去的。提議地點的同時,又「叮囑」我唔好買大蛋榚,因為奶奶有糖尿唔食得甜。我知吖,所以已經 cut 哂所有應節食品,過時過節我咩都唔送,免得貼錢買難受。

其實當刻我係有啲火起的,佢唔識選地點冇問題,個蛋糕都係影下相,最終都係小朋友食大部份,唔駛咁快落哂閘呀?我買比自己食唔得呀?重點係,呢位親友係我後輩,一出言就好似發號施令咁,太冇禮貌了。

好,我大人有大量,就逐點列名原因同佢講解。佢最後都接受我的提議,當時的感覺似係我教緊仔,顯淺的道理都要由零講起才明白,吹漲!

我們提議的酒樓是集團式,有好多分店的。之後又有另一位親友話去佢地附近嗰間。天呀!我帶住幾個細路加一個蛋糕去你附近嗰間,堅冇同理心!好在老公夠 power,即時 turn down 佢地的要求,去返我們附近的分店。

佢地可能認為我們要遷就老人家才會有 objection。無問題的,一係佢地自己攪返囉,我唔會有意見。就係每次佢地攪親都爛尾,一係場地太迫太吵,一係預食物太多,一係時間太緊迫,攪到大家唔開心,老公先至要我攪。我唔介意攪的,我估如果我不做中間人,大家係約唔到食飯。到時奶奶會以為我唔比佢見啲孫,呢個罪名我擔當唔起呀。

沒有留言:

張貼留言