2013年12月3日 星期二

菲常轉變

休息了兩個月冇寫文,因為我太忙… 哈哈!

先講下份工,一份 hea 到冇得再 hea 的工,理應係 part time 媽的至愛,但係家事唔知點解真係好繁重,加上身體又開始不適,做了所謂一個月就冇做了。冇返工之後,我忙於休養… T.T

前文有提過的一位退休老中醫,終於肯醫我了。我的身體狀況都幾複雜,唔係三兩下手勢可以攪得掂。事實上我都試過好多醫生,好多療法,好多藥物同好多營養品,全部都唔覺有咩真正效果。呢位老中醫好利害,雖然我最嚴重的眼疾仲未可以開始處理,但係佢已經處理左我好多身心問題,呢個月我感覺好多了。

經過呢個月的休養 (事實上我仍需繼續休養 :P),我感覺到自己有點轉變了。過往我太多追求和執著,令到自己失去了健康。為了可以有一個安樂的下半世,我要輕輕鬆鬆地做人,名成利就,曾經擁有已經不枉此生了。往後的歲月,除左教下仔同湊下老公之外,就會做多D自己真正享受的事。所以,我不會再寫有關事業和人事的文章,事實上我都有4年冇工作,都甩哂 beat,不寫也罷。

可能我會寫多d湊仔經,或者生活小事,又或者… 我會寫多d扮靚心得 (已經開定個新 blog 準備寫了,哈哈!),總之就係講一 d 我真正享受的事。能夠如此幸運,可以放心休養,放慢腳步做下無聊野,要特別鳴謝我的好老公!無論精神上同經濟上都盡力支持我,我相信我的下半生一定比上半生精彩!

1 則留言: