2013年9月16日 星期一

淪陷的樂園

星期日菲菲一家大細去海洋公園玩,可能我實在太耐冇去,今次竟然有令人難忘的回憶。

一向菲菲都是較喜歡海洋公園,一來有童年回憶,二來有較多適合小朋友參觀的地方,所以趁我生日就舉家遊園去。之前都聽唔少強國人打尖和爭先恐後的情況,已有哂心理準備,但係事情原來係可以去得更盡。

我們打算到海洋劇場睇海豚,開場前30分鐘到場都已經高朋滿座。我地一家大細就企響上層欄杆等開場。一邊等開場,一邊有遊人入場,我地後面好快企咗好多人。

開場時,我後面的人,不論男女都迫哂埋黎,原來我地後面企滿強國人。佢地越迫越緊,我比後面的女人迫到夾住響欄杆。老公都比人狂迫,仲要響老公同亞仔頭邊傳汽水。老公當然好火啦,叫佢地唔好再迫,同唔好再響人地個頭度傳汽水。個強國人仲好理直氣壯咁話:「不可以的嗎?」。老公回佢:「梗係唔得啦!」。

佢地實在越迫越大力,老公叫咗幾次後面啲人唔好再迫。我唔知條欄杆頂唔頂到咁大壓力,加上我地全家都夾住響欄杆,當時覺得好危險。終於我忍唔住用普通話叫佢地唔好再迫,我地就快跌落去嘞!後面個女強國人話後面迫佢,言下之意即係唔關佢事啦。

好呀,我再大聲啲叫後面啲人唔好再迫。點知有個男人仲專登用力撞我,呢下我道火即著,喝嗰條麻甩佬:「你是男的,推我幹嗎?」。條友繼續大力撞多我幾下,火到我不能再忍,生平第一次高呼非禮。條友以為佢係啱嘅,仲叫我報警!當時我化氣憤為力量,狂呼咗十幾聲非禮,我肯定場內的人一定聽到。

攪到咁,節目仍然繼續,完全冇職員埋黎處理,亦都冇任何人理會。

當下明白,呢度已經淪陷,係強國人的地方,冇香港人亦冇見義勇為的人。我地帶住細路,又唔夠佢地人多勢眾,唯有打退堂鼓走人。

但係佢地依然壓住我地唔比我地走,我再喝一句:「讓開!」,但冇效。最後我喝多句:「給你們看!讓開!」,佢地先肯讓開比我地走。

行出海洋劇場,望望身邊的遊人,全部都係強國人。

我醒覺了,香港的樂園都淪陷在強國人的手去,我們香港人,一係要比強國人更勇更狠先有資格去呢啲地方,一係以後都唔好比錢入場當炮灰了。

沒有留言:

張貼留言