2013年8月3日 星期六

心理戰

早前因為餵中藥不果,就索性唔同個女沖藥浴,等佢濕疹復發。不出三天,佢果然周身痕係咁抓,抓到成身損哂。呢招係老醫師教的,要醫好呢個女,唔係用藥開始,係從心理開始。

我亦跟從老醫師的吩咐,等佢抓到發哂狂時走去問佢食唔食藥,再解釋一次食藥的好處,佢當然話肯啦!不過事情並唔係想像中咁簡單,佢一聞到藥味又係耍女擰頭。我唯有指住佢抓到損哂的患處話︰「你睇幾肉酸!唔靚女勒!要食藥先至變返做靚女 ga!」卒之哄下哄下先至食左幾毫升,好過無啦,點都叫做一個好開始。

由佢開始肯食藥果晚起,就恢復同佢沖藥浴。佢知道沖藥浴會唔痕,同埋佢肯食藥就可以沖藥浴,之後佢先至肯乖乖食藥。雖然有時都扭扭擰擰要人哄先至肯食,到今日佢已經可以食到30毫升了。老醫師的方法真的很有效。

在同亞女玩心理戰期間,發現亞女真係好聰明。佢知道幾時要扮弱者,幾時要發威。當佢有求於人時 (同埋心情靚時),係好識得又氹又電要人幫手。行雷又會扮驚 (第一下雷聲會真係驚,之後果 d 明顯係扮嘢),要人抱佢,十分小鳥依人。事實上佢係想睇放在高處的物品,所以諗計要人抱,以佢咁識扮弱者來抽水的性格,第時實會欺騙不少男孩的心… 囧

沒有留言:

張貼留言