2013年4月15日 星期一

同志出軌

本文內容有成人題材,未滿18歲的請離開~

菲菲有很多同志朋友,其中一對女同志時常都會見面聯誼。這對女同志並沒有宣佈出櫃,知道她們是一對的我估並不多。我和老公都係口密之人,所以我地知道佢地係咩關係。而當中的 TBG 係 PT 推拿師,昨日老公去拆骨時,TBG 忍唔住同佢爆左個密秘。

原來 TBG 本來並不是同志,但在最失落時得到 TB 的關懷。在她最脆弱的時候,就和 TB 發展了同志關係。佢地一起好似有2年多了,一直都相安無事。到最近,TBG 出軌了!她始終不是一個天生的同志,心底裡都渴望得到男人的愛護,所以她暪著 TB,和一位外藉男士搭上了。唔知係唔係食左咁耐齋,在好短時間內已發展到性關係,聽聞仲係好刺激果隻! (該煨!呢段內容係 TBG 在茶餐廳內講述比我老公知的,我估隔離檯的人都聽到哂… @@")

其實呢件事,係 TBG 出軌吖?定係佢決定要尋回真我呢?定係純粹想又保持住一段關係,但係又想滿足自己的慾望呢?我都唔知道。不過,既然發生了,我相信呢段同志關係要經歷一下考驗了。

沒有留言:

張貼留言