2013年1月21日 星期一

藥房冇貨賣

以前從來沒有想過,要養活一個小孩原來是如此困難。請不要誤會,菲菲不是有甚麼經濟困難需要幫忙,我們做父母所面對的困難,不是錢可以解決到的。單是奶粉和尿片已經是一個很大的問題,香港人有錢都買不到呀!而家連過年關都要同強國人爭,以後日子點過?我冇咁得閒亦冇咁多氣力同佢地搶,不如向廣大親朋戚友講︰「我冇本事去搶購年貨,不如折現吧!」

旺角有N咁多間藥房,有本事連續十幾日,想搵一罐「美X佳兒」的奶粉都冇,但係眼見人地一箱箱咁拖走,藥房都係香港人開的,拆返幾箱賣比港B好喎,香港BB就黎餓死勒!其實D藥房根本唔需要開設店舖,索性攪網上訂購算啦。擺間舖響彌敦道,原來係冇野賣的,搵笨!




10 則留言:

  1. 不要說賣東西,連學位都有官員勸家長接受跨區。

    回覆刪除
    回覆
    1. 老實講,我真係接受唔到。單非學童都仲情有可原,雙非學童攪到我地好大壓力!

      刪除
  2. 我儿子一岁半之后再没有喝过奶粉了,你家孩子多大?

    其实医生说孩子一岁之后可以开始喝脱脂奶,我们买奶粉都是因为有时忘了买奶所以准备奶粉做后备(结果一星期总有一两天家里没奶,我老婆把奶当水喝)。

    加上奶会惹咳,所以我们以yogurt,芝士代替。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你的意見!

      有一排我真係嘗試用其他東西去代替奶粉,有試過全脂奶、脫脂奶、豆漿、燕麥之類,但係全部失敗!我個女咩都唔肯飲,又要扭肚餓,糾纏了差不多2個月之後我投降了,唯有比返奶粉佢。

      而家唯有寄望佢可以好似二哥咁,一返幼稚園N班就戒到奶,咁大家都唔需要為此而煩惱。

      刪除
  3. 你女儿太幸福了,居然饿着都有讨价还价的能力。

    我们给他喝东西也好,吃东西也好,不要就没有。到饿了,就自然就范了。现在晚上我们干脆连奶都不给他喝,只给水(医生说为免蛀牙,和咳嗽),讨价还价之后最后都只是乖乖喝水。

    我反正不怕他饿坏,只想着以前打仗的时候没得吃还不都把我父母叔伯养大。(儿子他体重是达到挪威孩子的平均,身高更超过平均。)

    这不是一次半次就能改正过来,但如果在这里让步,之后要让步的地方只会更多。

    回覆刪除
  4. 唯有走遠D,當係去第二區行街啦
    搵定D地址,去D同胞唔會去的地區買

    回覆刪除
    回覆
    1. 強國人已經無孔不入了,只有部份比較隔涉的舊區才少D機會缺貨。好在我都知屋企附近 (但係都要搭車先至到的) 邊度會買到,不過以前從未諗過原來買奶粉都係一個「TASK」!

      刪除
  5. 不如菲姐搞返個香港媽媽團購大聯盟,集體買奶粉然後系某個聚腳點羅貨啦~~ XD

    回覆刪除