2016年6月27日 星期一

經營婚姻

昨晚和老公閒聊,佢話見人地湊初生嬰兒時日以繼夜冇覺好訓,我們有三個小孩但佢都唔覺自己要幫手湊,結論係覺得我好勁。

我諗我最勁一定唔係湊仔,係湊老公。好多新手媽媽都怪責老公不幫忙湊 B,或者怨老公 / 長老們湊得唔好。其實呢啲所謂「合理」的訴求都是破壞關係的元兇。

老公們唔識湊仔,不是新聞啦!反而識湊仔嘅老公先係傳奇,值得大力嘉許。老人家湊仔,你預咗係求其啲 (回想下自己童年就明白),加上年紀體力等因素,同埋老人家必定會縱孫,你估作為媽媽的可以要求啲咩?如果當了媽媽都一定要外出工作,要靠老人家幫手湊仔,你最好當自己咩都唔到,免生磨擦。

頭先我話識湊老公,重點係盡量唔駛佢湊,減低佢壓力。亦唔需要老人家湊,減低磨擦機會。只要老公不受嬰兒的起居飲食所影響,大家就唔會為湊小朋友而爭吵,夫妻關係少點挑戰。

可能你會認為:個仔跟佢姓㗎,有乜理由我做哂仲要唔好煩到佢呀?我有好多朋友就係咁,最後都把老公迫走了。當然在佢地心目中係認為男人不負責任,掉低老婆仔女出去搵女人。你可以咁認為,但我明白係男人們實在唔識點去遷就老婆,做又錯唔做又錯,唯有在外尋找自由的空氣。

我會睇遠一啲,生小孩就係真正組織家庭的一步,湊 BB 的艱辛都係兩年內的事,人生幾十年,值得為兩年去換下半世的幸福嗎?

老公今天看見別人的情況,深深體會到我有多照顧他感受。我們的感情肯定是更穩固,婚姻就是這樣一點一滴地經營出來吧。

沒有留言:

張貼留言