2016年6月21日 星期二

工人消失後

亞懵突然人間蒸發後,我當然有好多善後工作要做。通知入境處、重新編工作時間表、通知學校、為小朋友做心理輔導,仲有叫醒目工人 (亞醒) 去收風。

亞醒在街市見到亞懵的朋友 (都係印尼姐姐),問佢地有冇見過亞懵。當佢地知亞懵走咗佬,竟然冇咩反應。亞醒肯定呢單嘢佢啲朋友有份參與。

在大仔學校門口都係印尼姐姐吹水熱點,因平時係亞懵帶大仔返學,今日亞醒出現,其他姐姐以為佢係新工人,即刻上前 social 一番。原來亞懵在其他姐姐面前講盡我同亞醒的壞話,當其他姐姐知道亞醒係我用了多年的工人後,即刻以嫌棄的目啤住佢。

仲有姐姐同亞醒講:「以前嗰個姐姐好勁㗎,佢識好多好犀利嘅師傅㗎! (落人降頭嗰啲)」。亞醒答佢地:「係咩?好勁㗎?我老細都係做呢行喎。」。之後班姐姐就各自散開了。亞醒講返比我知時,笑到我標眼水。真係咁勁就唔駛黎香港打工啦,吹水唔抹咀。

亞懵閃咗我係忙咗,但屋企氣氛好咗。希望小朋友們盡快適應啦。

沒有留言:

張貼留言