2016年6月22日 星期三

又係制度問題?

本來冇追電視,但「贏在射精前」呢句實在太爆,吸引我上網睇返呢個節目有幾勁。

講真我覺得節目內容誇張得黎都算寫實。身邊確有一班人有呢個想法,亦在付諸實行。佢地咁落力去催谷小朋友,最大嘅「原動力」就係香港的教育制度。

我都唔認同香港的教育制度,但我的著眼點並非培育小朋友成為制度下的奴隸,所以我對教育制度本身冇咩感覺。我讀書比我老公多,但而家我們一家五口,加埋工人和貓星人,都係我老公獨力賺錢養家。咁學歷其實代表到啲咩?

有點社會經驗的人,都知道做生意比打工更有機會賺多點錢。投資又比做生意更易賺到錢,當然更易蝕錢啦。
做生意和投資,最緊要的不是學歷和知識,而係心態!

既然心態比一切重要,為甚麼要用繁忙的時間表去磨掉小孩的自我呢?講到尾都係教育制度的問題吖嘛。其實跟制度走只會製造跟隨者 (followers),不受制度束縛就會啟發創造者 (creators)。

選擇比機會重要,大家都識講,但有幾多個夠膽做?

沒有留言:

張貼留言