2016年6月17日 星期五

金句王

雖然我年青時是黎粉,但這裡不是講 Leon,哈哈!

在網上成日見朋友狂 po 金句,其實都係 share 別人的 link。在 caption 上都是說「好有道理」、「發人深省」、「至理名言」之類,就輕易呃到百幾二百個 like。有時我都覺某一兩句幾有 point,但 po 得太多,就覺得好膩好虛浮。

人生有座右銘係好事,但一句就夠嘞。在某些朋友的 fb 中,咩內容都冇就只有 share 別人的所謂金句。好似好有能量,其實你想點呢?開個 fb 齋 share,同冇開冇分別吧!

從金句裡學習,睇完要吸收,再以自己的方式去實踐,先係真正學到嘢。廣傳開去的同時,這些至理名言你又實踐到幾多?

題外話,我覺得暢所欲言的菲菲回來了,不用再小心翼翼地諗下會唔會得罪人才落筆。我寫得好暢快,希望你地都睇得暢快!

3 則留言:

  1. Happy for you. Keep posting, and maybe one day I will be inspired enough to Write again as well.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好1開心見到你留言呀!好期待你的新文章。

      刪除
    2. 好1開心見到你留言呀!好期待你的新文章。

      刪除