2016年6月17日 星期五

小筆友

暴近有位媽媽在某個 whatsapp 媽媽群組發起小筆友活動,邀請小朋友們互相寄信,好似想提升寫作定表達能力云云。呢件事意義係幾好,不過感覺上好似「為做而做」咁,所以我冇參加。

大家的小朋友都讀緊 K2,只有五歲人仔,咁快要寫信?老實講叫我無啦啦寫封信比「筆友」,我真係唔知寫咩好。我個女讀 happy school,現階段係文盲,連自己個名都未識寫,點寫信呀?又唔想亞女畫幅畫寄比人,人地收到該如何處置呢?掉咗又好冇禮貌,收起又阻地方。成件事我覺得好夾硬黎,所以冇 join。

我肯定亞女表達能力不錯,見佢同兩個亞哥鬥咀時可以用成語互相秒殺,大人都未必有佢地咁精警。至於寫字,到佢地要用時就自然會學識,不必太心急吧。

沒有留言:

張貼留言