2012年7月31日 星期二

出人意表

昨晚老公上完八字班,同學生們去食宵夜。其中一位學生D君為人風趣幽默,新奇點子得別多。食食下宵夜,佢講左個親身經歷比大家知。

D君︰「有一朝我去麥當當食早餐,旁邊有幾位媽媽帶住幾個小朋友。媽媽們掛住傾計,由得小朋友自己玩。小朋友們玩到失控,騷擾到我食早餐。但係我一個男人唔通走去話佢地咩,爛佬最怕咩丫?仲要係幾個咁多!但係我用左個好有效的方法令佢地停止,你估係咩方法?」

呢D情況我都成日遇到,不過除左自己走開之外,真係唔知有咩方法可以令佢地停止喎。

D君︰「我用好誇張的動作切開個早餐盒,仲擺埋落口咬,之後佢地鳥獸散!」

4 則留言:

  1. 回覆
    1. 當時我地聽罷係笑到幾乎噴飯… 呢D野講就會啫,竟然真係有人做得出果下利害丫嘛!XD

      刪除
  2. 下!佢咁做都幾癲喎,人地以為佢係痴線嫁!哈哈...

    回覆刪除