2012年7月6日 星期五

爽約

繼上星期菲菲被基金 agent 爽約之後,今日又再次被爽約了。

老公的辦公室下星期要搬遷了,今早約了一間「相熟」的搬運公司來報價。昨天打電話去約,之後 send 了 whatsapp 去確認哂時間地點,最終今早我地都係白等,搬運公司話而家有單半山區 order 做緊,要下午才可以來。呢個星期我同老公都有好多事要忙,今早仲係專登返去等佢黎報價,佢地明知今早有 order,做乜仲要約今朝?下午我和老公都已安排哂其他工作,等唔到下午了。搬運公司仲好大條道理,話而家行唔開,諗住2點左右黎都冇問題。呢d係咩理由呀?我唔係24小時響度 stand by 等你黎喎!昨日才約的 appointment,今天就爽約了,真係好難以接受!

講到尾我都係客,唔係話比錢大哂,但係大家都要尊重對方的時間,明知黎唔到電話都冇個,由得客人乾等,算係咩服務態度? 好在最終都搵到另一間公司報左價,搬辦公室的事終於落實了 (如果呢間到時冇爽約的話)。至於呢間「相熟」的,即時被列入了黑名單。

講返上星期爽約的 agent,6月27日我點都冇辦法搵到佢,之後我搵返間公司既 HQ 自己去攪手續,到了昨日7月5日 (即係8日後) 佢先至打返電話比我。我估佢收到 HQ 的通知才來找我,不過我冇聽佢講咩,一接電話就話自己好忙,未等佢講野就 cut 左線。菲菲好唔鐘意人遲到,爽約更加係罪無可恕,呢個人我唔會再理會佢了。

2 則留言:

  1. 我都領過搬運公司嘢,等到火滾,仲要係正式搬嗰日,乜鬼吉時都過晒喇,嘔電!

    回覆刪除
  2. 我都驚緊搬果日會點,好在連續4小時都係吉時,只要唔好遲得太離譜都算勒。

    回覆刪除