2012年7月2日 星期一

三寶趣事

(1) 怕你有牙?
小妹和大哥爭玩具,小妹剛滿一歲,不夠快滿四歲的大哥爭,於是用她僅有的四顆牙齒狠狠地咬大哥。可憐的大哥哇哇大叫,可惡的小妹得意地開心拍掌。(點解我個女咁惡GA?哎…)

(2) 請勿站近車門
爸爸買了一輛輕鐵玩具比大哥,大哥未搭過輕鐵,成日話呢架係港鐵。大哥一邊玩一邊講︰「嘟嘟嘟嘟… 請勿站近車門,(普通話) 請不要站近車門,Please stand back from the doors…」。嘩!我同佢搭左唔係好多次港鐵之嘛,竟然識講哂成句出黎!大哥真係好記性!

(3) Dinner
大哥每天都要讀一次中文和英文故事書,每次讀書時間二哥必定參與 (攪攪震就真!)。今次英文故事書有一個字「Dinner」,大哥老是記不起怎樣讀,列席的二哥竟然識得提大哥點讀!

3 則留言:

  1. 小朋友喜歡去街街吧,所以一大串水蛇春也會記得。在家記性反而不行了?!��

    回覆刪除
  2. 小朋友都係心野的… 哈哈!

    回覆刪除
  3. 你個"三寶"真係好得意吖!真係開心~

    回覆刪除