2012年7月9日 星期一

錢解決不到的問題

最近因宗教活動認識了幾位新加入的年青人,在活動進行的空檔中大家傾下計,又令菲菲大開眼界。

其中一位廿多歲的年青人L君,唸書時在美國生活,更在西點軍校畢業,身型魁梧,給人的第一印象是很有氣勢的。經過幾日的相處和觀察之後,菲菲見到的完全是另一回事。L君的眼神空洞,充滿怯懦和不安,做起事來不是很主動也不活躍,老是坐在一角獨自玩電話,亦沒有和其他人一起玩 online game,和其他人好像沒有連繫似的。最初菲菲以為是他高傲,不屑和出身普通的小伙子玩,不過他那膽怯的眼神出賣了他,事實上他是害怕和別人相處,怕被看不起。

在活動過程中,有很多環節都要他們參與,有時菲菲見他沒有反應就會提他︰「而家到你地勒,快D出去準備啦!」。他就細細聲地說︰「其他人會幫我準備的。」。呢句說話最少反影了兩件事︰(1)他這個小王子慣了有人幫忙,就算是很小的事都不會自己主動做;(2)在眾目睽睽之下怕犯錯,情願叫別人做自己就不會錯。

他和菲菲都算是有計傾的,後來知道他出身大家族,姑姐都有三十幾個 (即係亞爺有唔止一個老婆啦),父親早年因交通意外離世,又得不到長輩的歡心 (姑姐都三十幾人,同輩兄弟姊妹都唔知有幾多人了,要長輩記得你都唔容易!),他在家庭得不到任何重視。但是他的物質生活是不錯的,家人租了豪宅給他住,又買了平治給他,他不用工作都可保證生活無夏。但是他仍不開心,因為別的兄弟住的地方都是買回來的,只有他住的地方是租回來的,這樣已經足夠令他不開心。他又試過因為失戀而喪飲,菲菲沒有問佢點解會咁做 (後生細仔,女朋友走左搵過個啦,駛唔駛喪飲呀?),因為佢失去的不是女朋友,是自我肯定的力量。換句說話,佢都唔知自己做緊乜,問黎都多餘。

菲菲真係頂佢唔順,呢位少爺冇捱過,唔駛做,得閒得滯響度鑽牛角尖。佢同屋企人關係如何差我唔知,但係點差都冇趕佢去訓街,仲會照顧佢衣食住行,仲想點?佢話屋企仲勁過塘心風暴,個個都為爭家產出盡陰招。菲菲唔知佢地家族有幾多億身家,扭盡六壬唔知要駛幾多人力物力同埋錢,不過點爭點搶你都仲可以保住生活,已經係萬幸啦。

言談之間,佢表露出來的不安,係源自佢唔夠人搶同得不到家人的器重,但係佢從來冇感恩過自己已經擁有的東西,更加冇諗過自己可以做D咩,只係坐響度等人「施捨」比佢。菲菲冇意幫人教仔,亦冇呢個資格,聽罷佢訴說身世之後就轉移了話題。

在菲菲認識的富二代當中,有很大部份都是迷失自我,唔知如何和別人相處的。他們家人不錯是令他衣食無憂,但在物質以外,他們又得到了甚麼呢?

4 則留言:

  1. 回覆
    1. 除左錢,咩都冇,真係好可憐!

      刪除
  2. 家家有本難唸的經. 可能我認識的富二代都比較出奇地正常而已==~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我要好好檢討一下我的人脈網絡了。或者,我對佢地有偏見都唔定!哈哈!

      刪除