2012年7月20日 星期五

兄妹情深

今日孻女和細仔爭住幫手做家務,其實只係好小事,就係爭住將污漕衫放入污衣籃咁小事。但係衫得一件,細仔搶住要做,剛滿一歲的孻女當然唔夠佢爭。刁蠻的孻女爭輸左,就一口咬落細仔度,咬到損左仲有清晰可見的牙印!細仔被咬即時嚎哭,菲菲安撫完細仔之後就去炮製呢個刁蠻女。

佢咁細個,同佢謂道理係未有效果,而且佢只會笑笑口當我唱歌。於是我指住佢個口,話佢唔可以咬哥哥,之後就罰佢自己響間房度。一閂埋房門孻女即時大哭,菲菲硬住心腸在房外留意住,佢一直企在房門哭,知道佢安全就計時,諗住五分鐘左右就放佢出黎。細仔聽見妹妹在房內哭,都不顧自己仲痛緊,走到房門猛敲,仲大叫「妹!妹!」,好似要救返佢出黎咁。

最終我係不忍細仔救妹心切,一分鐘左右我就放左孻女出黎。孻女一出黎就抱住我哭,其實我都好心痛,咁細個BB邊度捨得困住佢丫!鬼叫呢個刁蠻女軟功硬功都唔受,唯有用呢D非常方法。細仔見妹妹「獲救」,就走過去抱住妹妹錫返啖,就係咁呢個小哥哥就唔記得被人咬過的痛楚,又繼續同刁蠻小妹玩。

細仔只有兩歲,就識得咁大方,同埋咁保護妹妹,其實係值得高興的。不過孻女就會變得有持無恐,就算做錯事就會即時得到原諒,菲菲最擔心的,就係呢朵霸王花會被哥哥們寵壞。希望到佢大少少時,同佢講道理會湊效啦。

教育下一代,永遠都係鬥智鬥力的比賽。菲菲加油!

8 則留言:

  1. 你做得很好,碰到有儿子又有女儿的朋友我都跟他们说无论大小都要赏罚分明,不能一直要哥哥让妹妹。

    看到你这个post让我思想回到2X年前我跟你儿子差不多大的时候...

    我跟我妹差23个月,小时候玩,互相欺负肯定有,我欺负妹妹的话不用说了,打,骂,关厕所都有。但如果是我妹不对的话,我妈就会跟我说,她是女的,又比你小,所以你要让她。我再吵,就是我不对,被关厕所的是我。

    每次都是这样,我就开始讨厌我妹,觉得(当然不是)很多时候被罚都是跟她有关。再过几年甚至变态到看到她被罚(她小时候读书比较笨,常被教训)会很高兴。关系日渐疏远。

    后来我去了美国读书,她后来也去了英国读书(之前写过她正踏入博士课程的第九年),现在我在挪威生活,她回港。到今天我们已形同陌路。

    听到我妈现在为这个在家里游手好闲的女儿头痛,我只能说,这是她宠出来的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 家庭問題一般都係父母種出來的因。我的爺爺攪到我爸和其他叔伯不和,不幸地我爸亦令到我和弟妹之間有阻隔。

      我是家中的大家姐,兒時事無大小都必須要讓弟妹,弟妹有錯就必定是我錯 (點解唔係父母錯而係我錯呢?)。從小已覺得這樣很不公平,現在和弟妹的關係雖不致陌路但很疏離。既然我生了幾個小朋友是想他們有伴,就要盡力令他們和睦,希望我可以做到。

      刪除
  2. 博主的兒女經很有趣,樓上回應的個人經歷一樣咁令人動容,大家都加油!

    回覆刪除
  3. 妹妹咁惡點算好?今日咬哥哥,第時咬同學便手尾長了~~

    回覆刪除
  4. 呀, 我想起了小時候上幼稚園的一件小事:有天我好像和一個小男生爭玩具,結果有沒爭到我不記得,反而就被那男孩一手推向牆,一邊顴骨瘀晒.父母有沒追究我也不記得了,只記得那小生番害我的臉一邊黑了很久,因為每晚媽到抓著我用熱雞蛋滾來滾去的......
    我到而家三張都記得.

    回覆刪除