2012年7月5日 星期四

你叫咩名呀?

以前d人有講「唔怕生壞命,最怕改壞名」。古時冇擇日開刀生仔呢回事,條命生得好與壞都唔到你決定,所以冇得怕,哈哈!但係名字係父母或長輩改的,如果改得唔好就一世都比人笑。先唔講點從玄學角度去改名,呢個課題太長篇勒,只係講下與名字有關的趣事。

(1) 讀音一樣
今年年初,要同細仔報N班,因為人數太多,第一回合係 group interview,每6位小朋友一組。細仔同組有5位女孩,聽老師叫名字時,心入面忍唔住嘩左一聲。呢5位小女孩都係叫「程程」、「澄澄」或「晴晴」!呢幾個字讀音一樣,駛唔駛咁夾呀?另外朋友中最多女孩叫「因因」、「欣欣」、「恩恩」同埋「殷殷」。男仔好多「俊俊」、「進進」同埋「晉晉」。

(2) 唔識讀呀!
而家多左人搵師傅改名,有些師傅為左顯示自己好有才華,就會改D好深既字或者係古字。可憐我呢D讀番書大既人,中文程度冇咁超班,見到小朋友的名字都唔知點叫佢。其實好多老師、老細同客戶都冇咁高中文修養,唔知呢D小朋友在學校和公司會唔會被受冷落呢?唔識得叫你個名,就梗係唔叫啦,改為叫D識讀既名字啦。哈哈!友人的B女叫「宓孺」,好在菲菲都識讀,不過呢位B女既家人好多都係澳洲移民,見鬼多過見人,都唔知點解改個咁深奧的名字。有人讀「密孺」(墨魚?),有人讀「必需」(有邊讀邊),有人讀「Fok Yu」(好似粗口 Fxxx U 喎!),攪到成家人都唔知點叫佢,哈哈!

仲有好多有趣的名字,不過唔想朋友響度見到自己的小朋友比人笑,所以更加好笑的暫且不提了。

9 則留言:

  1. B女个名,我都不会,可否赐教?

    回覆刪除
  2. 其實而家可以開刀和催生。小朋友的時辰八字都不是自然安排,還有無參考價值呢??

    回覆刪除
    回覆
    1. 根據實例考證,兩者都有參考價值的。催生是基於孕婦和BB的安全理由先至會做,古時冇催生就會難產,母子不保。至於擇日開刀,一般都會選好的日子,如果BB沒有那重福份,會因種種理由未能「準時」出世,有時會早產,亦有試過有其他緊急CASE要處理阻遲左出世時辰。

      在論八字的基礎上,咩方式出世唔係主要因素,幾點出世先至係最重要。

      刪除
  3. 笑了,現在啲名字的確越發古靈精怪!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我大仔的同學,有最少三份一的名字我都唔識讀!

      刪除
  4. 宓字唔識都算,孺都唔識真係有點那個

    回覆刪除
    回覆
    1. B女的父母都在澳洲讀中學同大學,佢地中文極其量只有小學程度。而B女的名字係爺爺改的,改完之後B女的父母都唔知點讀,呢下先至好笑!

      刪除